مصرف بیش از ۶٠٠ هزار تعرفه برگ رای در گلستان/ مردم شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

زنگانه با اشاره به مصرف حدود ۶۴۰ هزار برگ تعرفه رای در گلستان، گفت: مردم شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه با اشاره به تمدید رای ریزی تا ٢٢ شب، در جمع خبرنگاران گفت: مردم شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار گلستان افزود: بر اساس اعلام وزارت کشور زمان رای ریزی تا ساعت ۲۲ تمدید شد و از مردم استان می‌خواهیم فرایند مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با بیان اینکه گلستان جزو استان‌های پیشرو در میزان مشارکت مردم در انتخابات است، ادامه داد: حضور مردم استان فراتر از تصور بوده است.

زنگانه، حضور و همراهی گروه‌های سنی جوانان و بانوان در انتخابات امروز را حضوری معنادار خواند و  از همه آنها برای این مشارکت تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه مردم گلستان بصیرت خود را در ۲۲ بهمن نشان دادند، افزود: امروز نیز این مردم حماسه دهه فجر را تکرار کردند.

استاندار گلستان گفت: در حال حاضر بسیاری از شعبات اخذ رای با ازدحام حضور مردم مواجهند و از مردم می‌خواهیم مشارکت خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با اشاره به اینکه روند صیانت از آراء مردم با تلاش دادستان مرکز استان ادامه دارد، افزود: با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد.

زنگانه گفت: رصد جامع اطلاعاتی و همچنین حضور نمایندگان حقوقی دادستان‌ها در شعبات اخذ رای به روند سالم سازی انتخابات کمک کرده است و هیچ گزارشی بدون بررسی باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه گلستان جزو استان‌هاییست که انتخابات در آن تقریباً به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: این شرایط به رصد انتخابات و تسریع در اعلام نتایج را فراهم کرده است.

استاندار گلستان اظهارداشت: تاکنون حدود ۶۴۰ هزار برگ تعرفه مصرف شده و پیش بینی ما برای شرکت در انتخابات مشارکت بیش از ۶۰ درصدی است.


 

کد خبر 1752698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha