بچه مسجدی های مازندران پای کار انتخابات برای شکوه ایران

بچه مسجدی های مازندران امروز در ۱۱ اسفندماه و در انتخابات سرنوشت ساز این دوره همچون همیشه پای کار انقلاب بودند تا انتخابات پر شور و حماسه آفرینی را به جهان‌مخابره کنند.

خبرگزاری شبستان-مازندران؛ مریم‌نظری/ انقلاب اسلامی‌ ما از مساجد شروع شد و اکنون بعد از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همچنان مساجد در مناسبت های مختلف کارکرد اثرگذار دارند.
مساجد بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همواره پایگاه اصلی تصمیمات مهم کشور هستند و امروز هم شاهد خلق حماسه ای دیگری از ملت ولایتمدار، آگاه، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی در مساجد هستیم.
امروز در سراسر استان‌مازندران بچه‌مسجدی ها همچون همیشه پا در رکاب انقلاب و رهبری پا به میدان انتخابات گذاشته و برای آینده ای آن عزیز وارد میدان شدند.
بچه مسجدی های مازندران امروز در ۱۱ اسفندماه و در انتخابات سرنوشت ساز این دوره همچون همیشه پای کار انقلاب بودند تا انتخابات پر شور و حماسه آفرینی بچه مسجدی های مازندران  را به جهان‌مخابره کنند.
مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری سراسر استان مازندران در کنار آحاد مردم شریف ایران اسلامی امروز  ۱۱ اسفند ۱۴۰۲  صحنه ای از حماسه و افتخار مردم سالاری دینی خلق کردند تا همچون همیشه اعلام کنند که در مسیر انقلاب هستند.

*حضور آگاهانه بچه مسجدی ها در انتخابات برای استمرار انقلاب

اعضای کانون امام‌جعفر صادق(ع) بهشهر امروز از همان ابتدای شروع انتخابات پا به میدان انتخاب گذاشته و همچنان در صحنه حاضرند.
 جوانان کانون شهدا امام جعفر صادق بهشهر بر این باورند که نسل جوان ادامه دهنده ارزش های انقلاب و خون شهداست و برای استمرار راه شهدا در میدان انتخاب آگاهانه حضور دارند.
بچه‌مسجدی های بهشهر می گویند، آمدیم تا بگوییم‌پای انقلاب و انتخابات و ارزش ها ایستاده ایم و توطئه های دشمنان بر ما اثری ندارد.

* مشارکت سیاسی در انتخابات، تکلیف سیاسی و اجتماعی بچه مسجدی هاست
 
اعضای کانون امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس از متولیان و شوق آفرینان اصلی صحنه افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای بوده اند و امروز شاهد حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی در راستای همان آگاهی رسانی بودیم.
جوانان این کانون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران بر این باورند که مشارکت مردم در انتخابات از خیلی قبل تر در دستور کار این کانون بوده و امام‌جماعت و مسوول این کانون برای حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات برنامه های فرهنگی و اجتماعی متنوعی را برگزار و روشنگری های لازم را برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات انجام شد.
آنان می گویند؛ تمام تلاش و توان خود را برای موفقیت، سربلندی و رسیدن ایران اسلامی به قله به کار گرفته ایم و امروز آمدیم تا با حضور در انتخابات گامی برای سربلندی ایران و تلاش برای توسعه بیشتر در جامعه برداریم.  
اعضای کانون مسجد جامع چالوس بر این باورند که مشارکت سیاسی در انتخابات، تکلیف سیاسی و اجتماعی بچه مسجدی هاست و بلید همه‌جانبه برای شکوه ایران اسلامی پای کار بود.

کد خبر 1752708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha