فعالیت ادارات و مدارس خراسان جنوبی برقرار است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان گفت: فعالیت ادارات و مدارس استان، فردا طبق روال روزهای عادی برقرار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد علی آخوندی_مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: فردا یکشنبه( 13 اسفند)، فعالیت ادارات و مدارس طبق روال روزهای عادی برقرار است. 

وی با بیان اینکه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مدارس امروز به دنبال برودت هوا تعطیل شده بود تا مصرف گاز در راستای تأمین گاز بخش خانگی مدیریت شود، افزود: همچنین یکی از موضوعات مؤثر در برگزاری جلسات مدیریت مصرف انرژی، گزارش های شرکت های گاز و توزیع نیروی برق مبنی بر ضرورت کاهش مصرف گاز در بخش های اداری و صنعتی است که در این مورد درخواستی نداشتیم. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان با اشاره به گزارش های هواشناسی مبنی بر افزایش دما و کاسته شدن برودت هوا، افزود: بر همین اساس تصمیمی برای تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران و مدیریت مصرف انرژی استان مبنی بر تصمیم گیری درخصوص تعطیلی ادارات و مدارس گرفته نشده است. 

وی تصریح کرد: فردا یکشنبه ۱۲ اسفند ماه مدارس در تمامی مقاطع مختلف تحصیلی طبق روال عادی فعالیت خواهند داشت. 



آخوندی در پایان ضمن تشکر از همراهی مردم  در مصرف انرژی، گفت: تداوم این صرفه جویی لازم است و ستاد مدیریت بحران استان، برنامه‌ای برای غیر حضوری شدن مدارس و تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی استان ندارد. 


 

کد خبر 1752730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha