رقابت‌ها بعد از انتخابات به رفاقت و همدلی تبدیل شود

سردار فضلی با بیان اینکه دشمن به دنبال شکاف و فاصله بین ولایت و امت است، گفت: تا دیروز بحث رقابت انتخاباتی مطرح بود اما بعد از انتخابات باید رفاقت و همدلی مدنظر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار علی فضلی امروز (۱۳ اسفند) در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی سپاه انصارالرضا(ع) استان که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در بدترین شرایط و عملیات‌ها در ایمان به خدا و اطاعت از امام خمینی (ره) تردید نکردند و به راه خود ادامه دادند امروز هم همین است اما دشمن به دنبال این می‌باشد که بین ما و  ولایت و نائب امام زمان(عج) ایجاد شکاف و فاصله بیندازد.

وی افزود: ۴۵ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با همین سرعت گذشت باید حواسمان جمع باشد و از فرصت باقی‌مانده عمرمان حداکثر استفاده را برای خدمت به انقلاب و نظام داشته باشیم.

سردار فضلی با اشاره به اینکه تا دیروز بحث رقابت انتخاباتی مطرح بود اما بعد از انتخابات باید رفاقت و همدلی مدنظر باشد، عنوان کرد: همه نگاه‌ها و جریان‌ها قابل احترام است و برای دفاع از دین خدا همه باید برادری و رفاقت داشته باشند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: باید برای جهاد در رکاب حضرت مهدی(عج) تمرین کرده و آمادگی کامل داشته باشیم و امیدواریم شرمنده حضرت و شهدا و امامین انقلاب نشویم.

وی در ادامه با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۷۱ واحد مسکونی سپاه در سطح کشور در حال ساخت است، گفت: از این تعداد تاکنون حدود یک‌هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده است.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: امروز ۳۷ واحد مسکونی سپاه در استان خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد و این پروژه‌های عمرانی بدون همت و همکاری مردم ممکن نبود.

کد خبر 1752833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha