احمد راستینه هفشجانی منتخب حوزه انتخابیه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر شد

حسین میرزایی گفت: احمد راستینه هفشجانی با ۳۳ هزار و ۷۲۰ رای از مجموع ۱۰۱ هزار و ۳۳۷ رای صحیح منتخب مردم از حوزه انتخابیه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر مشخص شد.

محسن حسین میرزایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: سید روح الله موسوی بیدلی نیز با تعداد آرای ۵۶ هزار و ۸۵۰ رای از مجموع ۱۳۳ هزار و ۸۸۳ رای صحیح منتخب مردم در حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در این استان با تمام تمهیدات لازم با رقابت، سلامت، امنیت و بامشارکت حداکثری در یک برنامه‌ریزی یک‌ساله اندیشیده شده در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در روز ۱۱ اسفندماه در پای صندوق‌های رای در استان بی‌نظیر بود.

وی گفت: همچنین با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امنیت و سلامت این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته کم نظیر بود.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از مردم شریف استان به دلیل خلق حماسه باشکوه در پای صندوق‌های رای و ثبت برگ زرین دیگری برافتخارات خود تقدیر کرد.

حسین‌میرزایی همچنین از کسانی که در برگزاری انتخابات تلاش کردند شامل هیات‌های اجرایی و نظارت، دستگاه‌های نظامی، امنیتی، قضایی، فرمانداران، بخشداران و نیروهای پشتیبانی تقدیر کرد.

کد خبر 1752874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha