مردم با مشارکت در انتخابات به توسعه و تعالی کشور کمک کردند

حجت الاسلام والمسلمین دماوندی گفت:حماسه مردمی انتخابات، زمینه برای تقویت هر چه بیشتر وحدت، همدلی و همگرایی ملی در فضای عمومی کشور و زمینه رشد، توسعه و تعالی هرچه بیشتر شهرستان گلوگاه است.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل دماوندی _ امام جمعه شهرستان گلوگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: خدای متعال را شاکریم که مردم مومن و انقلابی در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات ۱۱ اسفند، بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: مردم انقلابی ما نشان دادند که در همه صحنه ها از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

 امام‌جمعه گلوگاه یادآور شد: انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌عنوان برگ زرین دیگری از حماسه‌آفرینی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دماوندی گفت: همه دست اندرکاران و شرکت کنندگان و عوامل برگزار کننده زمینه افزایش مشارکت و برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کردند و موجب اقتدار و سربلندی ایران شدند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین دماوندی یادآور شد: امیدواریم در پرتو این حماسه مردمی، زمینه برای تقویت هر چه بیشتر وحدت، همدلی و همگرایی ملی در فضای عمومی کشور و زمینه رشد، توسعه و تعالی هرچه بیشتر شهرستان گلوگاه و روستاها فراهم آید.

کد خبر 1752909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha