مشارکت ۳۷ درصدی مردم اصفهان در انتخابات ۱۱ اسفند

مردم استان اصفهان با مشارکت ۳۷ درصدی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، دشمنان را مایوس کردند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، انتخابات سال ۱۴۰۲ پس از شمارش آرا و اعلام منتخبین به خط پایان رسید و با وجود رقابت و فراز و فرودهای کاندیدها، ملت ایران پیروز صحنه شدند.

مردمی که در برابر ۲ سال توطئه و فتنه دشمن برای کاهش مشارکت ایستادند و همه بدخواهان را ناامید کردند.

توطئه های دشمن برای مشارکت زیر ۱۰ درصد به گونه دیگر رقم خورد و دیدند که ملت ایران به راحتی در برابر دشمن با وجود مشکلات ایستادند و نگذاشتند وعده های آنان محقق شود.

مشارکت ۳۷ درصدی مردم اصفهان در انتخابات ۱۱ اسفند

استان اصفهان پیشگام در مشارکت سیاسی

مردم استان اصفهان مثل دیگر نقاط کشور و همچون گذشته با دلسوزی و عشق به مملکت خود پای صندوق رای آمدند و در سرنوشت کشور سهم خود را ایفا کردند.

بررسی های نقطه به نقطه استان اصفهان حکایت عجیبی از دلسوزی و دلدادگی بود و گرچه میانگین مشارکت ۳۷ درصد در این منطقه از کشور اعلام شد اما در برخی از شهرستان ها این حضور مردم بیش از ۵۰ درصد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان به مشارکت سیاسی مردم اشاره کرد و گفت: میزان حضور مردم این استان ۳۷ درصد ثبت شد.

محمدرضا جانثاری تلاش و کوشش هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و امنیتی را مهم خواند و اذعان داشت: اقشار مختلف مردم به ویژه رسانه ها برای تبلیغ انتخابات کار کردند و این حماسه را نیز در روز جمعه جلوه دادند.

مشارکت ۳۷ درصدی مردم اصفهان در انتخابات ۱۱ اسفند

پایداری امنیت با مشارکت سیاسی مردم

ثمره های این حضور حماسی را در آینده مدیریت کشور خواهیم دید که پایداری امنیت به قول متولیان این حوزه و کارشناسان امنیت مورد توجه است.

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور نقش مشارکت سیاسی را در تامین امنیت مهم خواند و اذعان داشت: این حضور مردم پشتوانه ای برای کشور و نیروهای مسلح است.

امیر سرتیپ علی حدادی سامانی خاطرنشان کرد: دستاوردهای حضور را در ابعاد مختلف خواهیم دید که خوشحالی دوستداران نظام از جمله آن محسوب می شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان هم این حضور حماسی مولفه ای قدرتمند برای جلوگیری از نفوذ دشمن بیان کرد و افزود: امنیت پایدار ثمره مشارکت سیاسی ملت ایران است.

مشارکت ۳۷ درصدی مردم اصفهان در انتخابات ۱۱ اسفند

آغاز یک پایان...

امروز فرآیند انتخابات با معرفی منتخبین به پایان رسید اما حرکت و ادای مسئولیت نمایندگان منتخب مردم برای چهار سال آغاز شد که در این مسیر باید مجلسیان به قول های خود عمل کنند و مسئولیت خود را ایفا سازند.

وعده هایی که در دوران تبلیغات بیان شده امروز باید با هم افزایی محقق شود و از طرفی با رعایت اخلاق و دینداری ماموریت عظیم را پیش ببرند و البته مردم هم ضمن مطالبه گری، خواهان انجام وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشند.

کد خبر 1752935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha