استمرار حمایت مساجد انگلیس از فلسطین

اعضای جامعه اسلامی و مساجد سراسر بریتانیا اعلام کردند که با قدرت بیشتر با تبعیض مبارزه خواهند کرد و فلسطین را در میان چالش‌های سیاسی مورد حمایت قرار خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «bnnbreaking»، اعضای جامعه اسلامی و مساجد سراسر بریتانیا اعلام کردند که با قدرت بیشتر با تبعیض مبارزه خواهند کرد و فلسطین را در میان چالش‌های سیاسی مورد حمایت قرار خواهند داد.

در ماه‌های اخیر، بریتانیا شاهد افزایش قابل توجه اسلام‌هراسی بوده است و مسلمانان با نظارت و تبعیض فزاینده‌ای مواجه شده‌اند.

این افزایش احساسات ضد مسلمانان با لفاظی‌های تحریک آمیز از سوی رهبران سیاسی مرتبط است و در این شرایط جامعه مسلمانان در بریتانیا متعهد شده اند که مبارزه خود را با اسلام هراسی تقویت کنند و همزمان از آرمان فلسطین علیه صهیونیسم و ​​امپریالیسم حمایت کنند.

افزایش اسلام هراسی در بریتانیا به روایت‌های سیاسی تفرقه‌انگیز نسبت داده می‌شود که به اندازه کافی چنین اعمال نفرت‌انگیزی را مورد توجه قرار نمی‌دهند یا محکوم نمی‌کنند.

جامعه مسلمانان و مساجد نسبت به عدم پاسخگویی سازمان های مجری قانون به حوادث گزارش شده ابراز ناامیدی کرده و گفته‌اند که این بی‌تفاوتی از سوی مقامات، تنها به احساس بی‌عدالتی و عزم راسخ در میان مسلمانان برای مقابله و به چالش کشیدن تعصبی که نسبت به آنان است، دامن زده است.

نارضایتی جامعه مسلمان به عرصه سیاسی می رسد، جایی که اتهامات اسلام هراسی در حزب محافظه کار مطرح شده است که موضوع گسترده تری از تعصب و تبعیض سیستماتیک را برجسته می کند.

اما مسلمانان اعلام کرده اند که علی‌رغم این چالش‌ها در مسائلی مانند مبارزه برای حقوق فلسطینی‌ها متحدتر می‌شوند.

حمایت از فلسطین به یک فریادجمعی  تبدیل شده است که توجه را به استانداردهای دوگانه در واکنش های بین المللی به بحران ها و نیاز به اقدام مستقیم تر برای رسیدگی به بی عدالتی‌ها جلب می کند.

به همین دلیل فعالان و اعضای جامعه اسلامی بر اهمیت تداوم اعتراض و حمایت، هم برای مبارزه با اسلام هراسی فزاینده و هم برای حمایت از فلسطین تاکید می کنند.

آنها اعلام کردند که اجماع فزاینده ای در مورد نیاز به بسیج مردمی وجود دارد و افراد و سازمان ها خواستار افزایش مشارکت در تظاهرات و کمپین های آموزشی برای گسترش آگاهی هستند.

 عزم جامعه مسلمان برای مبارزه با اسلام هراسی، همراه با حمایت تزلزل ناپذیر آنها از فلسطین، بر مبارزه گسترده تر برای عدالت، برابری و حقوق بشر تاکید می کند.

کد خبر 1753131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha