توزیع گوشت سفید و قرمز تنظیم بازار در خراسان جنوبی آغاز شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از آغاز توزیع گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار در سطح استان در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شبستان از خراسان جنوبی، مهدی جعفری امروز (۱۴ بهمن) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: در راستای بحث تنظیم بازار و تامین نیاز مردم به گوشت قرمز و گوشت مرغ، در مرحله نخست توزیع ۱۲۰ تن مرغ منجمد و ۶۱ تن گوشت گوساله منجمد با قیمت مصوب دولتی از امروز در سطح استان آغاز شد. 

وی با اشاره به توزیع همزمان گوشت تنظیم بازار در شهرستان‌ها افزود: توزیع در فروشگاه‌های منتخب شهرستان ها آغاز و فروشگاه‌های مواد پروتئینی منتخب در سطح استان به طور همزمان و متوازن توزیع گوشت را بین مردم انجام می‌دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: در بیرجند گوشت قرمز از طریق فروشگاه‌های اینترنتی (HyperOnline.shop) و گوشت مرغ منجمد از طریق فروشگاه‌های منتخب سطح شهرستان توزیع خواهد شد. 

جعفری قیمت گوشت قرمز منجمد را ۲۲۰ هزار تومان و مرغ منجمد را ۶۵ هزار تومان اعلام کرد. 

وی با اشاره به اینکه جذب این سهمیه با پیگیری ویژه سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی انجام شده است، گفت: مرحله دوم گوشت تنظیم بازار در هفته آینده انجام خواهد شد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یاداور شد: همچنین توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار فردا در نمایشگاه فروش ضیافت و بهاره که فردا در بیرجند افتتاح می‌شود، انجام می‌شود.

کد خبر 1753211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha