راهپیمایی‌ها و تجمع‌ها قدرت نظام، اسلام و نشانه وحدت و همدلی مردم است

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، نظام و انقلاب اسلامی آسیبی نخواهد دید، گفت: راهپیمایی‌ها و تجمع‌ها قدرت نظام، اسلام و نشانه وحدت و همدلی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در همایش استانی نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی با عنوان تجلیل از «یاوران مراسم»، اظهار کرد: مردم تصمیم گرفتند که در شرایط سخت و دشواری که بسیاری تصور نمی‌کردند، این انقلاب را به پیروزی رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: اراده الهی این بود که از اراده مردم ایران پشتیبانی کرد و این انقلاب و نظام را به پیروزی رساند.

وی خاطرنشان کرد وقتی حضرت امام خمینی(ره) فرمود «یاران من در گهواره هستند»، برخی این موضوع را نفهمیدند و ابعاد مسئله را درک نکردند و امروز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است.

آیت الله حسینی ادامه داد: دشمن از همه حربه‌ها شامل ترور، کودتا،  جنگ هشت ساله، جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و روانی استفاده می‌کند ولی در همه این صحنه‌ها به دلیل حضور مردم، شکست خورده است.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: نظام ما مظلومانه و تنها در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کرد و جبهه مقاومت را تشکیل داد و امروز مرز ما آمریکای لاتین و پشت مرزهای آمریکا در حال جنگ هستیم.

وی ادامه داد: اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، نظام و انقلاب اسلامی آسیبی نخواهد دید.

آیت الله حسینی بیان کرد: خدا اراده کرده که مردم دین، اسلام و ارزش‌های الهی را همراهی کنند و هر کجا مردم منزوی شدند، حوادث تلخی اتفاق می‌افتد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مردم ندای امام خمینی(ره) را شنیدند، در صحنه حضور پیدا کردند و امروز با عزت و افتخار می‌گویند شیعه امیرالمومنین (ع) هستیم.

وی انرژی انقلاب را بلند و گسترده دانست و خاطرنشان کرد: این انرژی همه دنیا را در بر گرفته و متحول کرده است.

آیت الله حسینی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام قدرتمند بوده و به همین دلیل شاهد دشمنی‌های گسترده بر علیه این نظام و انقلاب از طرف دشمنان هستیم.

امام جمعه شهر یاسوج ضمن اشاره به اینکه جهان با اراده ملت‌ها اداره می‌شود، یادآور شد: انسان با اختیار و اراده باید نقش مثبت خود را ایفا کند که امروز ملت ما این نقش را به خوبی ایفا کرده است.

وی افزود: در این انتخابات علیرغم فشارهای دشمنان ولی مردم نقش خود را به خوبی ایفا کردند و با رای خود به دهن آمریکا و مستکبران زدند.

آیت الله حسینی اذعان کرد: اگر در برخی جاها سهل انگاری اتفاق نمی‌افتاد، درصد مشارکت در بسیاری از استان‌ها بالا می‌رفت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نقش ارزشمند مردم در انتخابات را ستود و افزود: انتخابات یک رکن اصیل و اساسی در نظام اسلامی ایران بوده و مردم علیرغم فشارها و توطئه‌های دشمنان در انتخابات حضور پیدا کردند.

وی از مسئولان که بسترهای لازم را برای برگزاری انتخابات فراهم کردند و همچنین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور به دلیل حضور در انتخابات، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1753644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha