مسجد پادزهر اسلام در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان است

منتخب خبرگان رهبری در استان آذربایجان غربی گفت: مسجد را پادزهر اسلام در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بیاتی، منتخب خبرگان رهبری در استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت: عامل اصلی موفقیت یا عدم توفیق مساجد ما صد درصد در گرو عملکرد روحانی و ائمه جماعت مساجد است.

وی افزود: در استان مساجدی که روحانی فعال دارند در اجرای برنامه ها موفق هستند ولی متاسفانه مساجدی که روحانی ندارند میزان فعالیتشان مورد مقبول نیست.

منتخب خبرگان رهبری در استان آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از مطالبات رهبری «مسجد تراز» است و برای رسیدن به این هدف باید حوزه علمیه  فعالیت بیشتری داشته باشد. 

وی با اشاره به جذب نوجوانان ادامه داد: هر فردی که به عنوان روحانی، مبلغ و حتی خادمی که با مساجد ارتباط دارند باید با دیگران اخلاق، گشاده‌رویی و ادب داشته باشند چون این عوامل در جذب نوجوانان و جوانان تاثیر بسزایی دارد. 

حجت الاسلام و المسلمین بیاتی ادامه داد: اول باید بتوانیم نوجوانان را به مسجد علاقمند کنیم تا بتوانیم به تربیت فکری و استدلالی نوجوانان بپردازیم.  

وی گفت: باتوجه به اینکه یکی از اهداف مهم دشمن نوجوانان است بنابراین همه ارکان مسجد باید اخلاق اسلامی داشته باشند تا بتوانند در برابر دشمنان پادزهر همان ابزار را بکار ببرند.

کد خبر 1753751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha