11 میلیارد تومان کمک مردمی به دست نیازمندان کردستان رسید

طوسی گفت: سال گذشته حدود 11 میلیارد تومان کمک مردمی در استان جمع‌آوری شد که با برنامه‌ریزی لازم تا قبل از پایان سال و آغاز سال جدید به دست نیازمندان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان؛ رضا طوسی مدیرکل کمیته امداد کردستان در آیین برپایی پایگاه های جشن نیکوکاری در سنندج اظهار کرد: ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری از اهداف مراسم جشن نیکوکاری است که هر ساله در آستانه سال نو برگزار می‌شود.

رضا طوسی، بیان کرد: در این مراسم هر ساله مردم نیک اندیش استان و خیرین و نیکوکاران دستگیر نیازمندان می‌شوند و با کمک‌های خود زمینه کمک به این افراد را فراهم می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: سال گذشته حدود 11 میلیارد تومان کمک مردمی در استان جمع‌آوری شد که با برنامه‌ریزی لازم تا قبل از پایان سال و آغاز سال جدید به دست نیازمندان رسید.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز مراسم جشن نیکوکاری طی سه روز برگزار می‌شود که امروز در میادین سطح شهر، فردا در مصلاهای نماز جمعه و روز یکشنبه نیز در تمام مدارس استان پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا می‌شود.

عبدالله رشیدی پور معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان نیز در این آیین بر حمایت از خانواده های نیازمند توسط خیرین تاکید کرد و اقدام کمیته امداد کردستان در برپایی این پایگاه ها را ستود.

وی برپایی پایگاه های جشن نیوکاری را حرکتی در راستای کمک به نیازمندان و ایتام خواند و گفت: جشن نیکوکاری طرح بسیار خوبی است که توسط کمیته امداد برگزار می‌شودو

وی عنوان کرد: در قالب این جشن مردم خیر و نوع دوست می‌توانند کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

کد خبر 1753758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha