عضویت ۲۵ هزار نفر در ۷۵ کانون فرهنگی هنری مساجد آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از عضویت ۲۵ هزار نفر در ۷۵ کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان خبر داد.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: ۷۵ کانون فرهنگی هنری با ۲۵ هزار نفر عضو در شهرستان آران و بیدگل فعال است که ظرفیتی بی‌بدیل در حوزه دین و فرهنگ هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: از مجموع کانون های مساجد این شهرستان، ۴۵ کانون فرهنگی در شهر آران و بیدگل، ۸ کانون فرهنگی در سفیدشهر، ۱۰ کانون فرهنگی در نوش آباد و ۱۲ کانون فرهنگی در بخش کویرات است.

قربانی بیان داشت: این کانون‌ها یک شبکه بزرگ اجتماعی هستند که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، هنری و اجتماعی دارای ظرفیت ها و دستاوردهای بسیاری هستند و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت بُعد فرهنگی جامعه، خلاهای فرهنگی را در محلات پوشش می دهند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل اظهار داشت: از این تعداد  ۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی ویژه خواهران است که در حوزه گفتمان سازی در موضوعات مختلف زن و خانواده و جریان سازی هویت زن در طراز اسلامی فعالیت می کند.

روح اله قربانی افزود: کانون های مساجد، در واقع مراکز فرهنگی هنری در خدمت مساجد هستند و جوانان علاقه ‌مند به فرهنگ و هنر را به خود جذب می‌کنند و مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حد توان نهایت همکاری و حمایت را از کانون های فرهنگی هنری مساجد دارد.

کد خبر 1753855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha