تجلیل از فعالان کانون‌های مساجد در قالب نشست‌های محله‌ای

دومین نشست محله ای مساجد استان چهارمحال و بختیاری همزمان با ۱۸ اسفندماه، سی و دومین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مسجد امام هادی(ع) منظریه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، دومین نشست محله ای مساجد استان چهارمحال و بختیاری همزمان با ۱۸ اسفندماه، سی و دومین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مسجد امام هادی(ع) منظریه شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام محمدابراهیم حجت‌پناه، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به نقش تعیین کننده مساجد در تربیت اسلامی، گفت: بر اساس سرگذشت شهدا اکثر آنان روحیه شهادت طلبی را از مساجد فراگرفتند.

وی مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان را به خواندن وصیت نامه های شهدا دعوت کرد و افزود: شهدا در وصیت نامه های خود راه و رسم سعادت در دنیا و آخرت را تبیین کرده اند.

حجت الاسلام حجت پناه با قدردانی از تلاش های فعالین مساجد و کانون های فرهنگی هنری، اظهار کرد: همه ارکان مسجد شامل پایگاه بسیج، کانون فرهنگی هنری، خادمان و هیئات باید با هم افزایی در پیشبرد اهداف قرآنی و اسلامی تلاش کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تصریح کرد: بخش های مختلف مساجد باید برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد برنامه داشته باشند و مسجد را محلی برای ارتقا و پیشرفت فردی و اجتماعی قرار دهند.

در پایان این مراسم از فعالین فرهنگی و اعضای فعال کانون فرهنگی هنری مسجد امام هادی(ع) منظریه شهرکرد تجلیل شد.

نشست های محله ای مساجد استان از ۱۷ تا ۱۹ اسفندماه جاری به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در مساجد منتخب استان برگزار می شود.

کد خبر 1753960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha