این کانون حلقه وصل مسجد و مدرسه است

معصومه نظری با تشریح فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «حضرت رقیه(س)»، گفت: برقراری پیوند بین مسجد و مدرسه و جذب دانش‌آموزان به مسجد از مهمترین برنامه‌های این کانون است.

معصومه نظری در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س)، برقراری پیوند بین مسجد و مدرسه است.

کانونی که مسجد و مدرسه را پیوند داد

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت افزود: در همین راستا از طریق تعامل با مدیر دبیرستان توحید فردوس سعی کردیم تا بین دانش آموزان این دبیرستان با مسجد پیوند برقرار کنیم.

کانونی که مسجد و مدرسه را پیوند داد

وی بیان کرد: در هفته یک روز در دبیرستان توحید حضور پیدا می کنیم ویژه برنامه های حوزه کتاب و کتابخوانی و ورزشی را برگزار می کنیم.

نظری اظهار کرد: در حوزه کتابخوانی با خوانش برش هایی از یک کتاب سعی می کنیم تا کتاب های مفید و ارزشمند را به دانش آموزان معرفی کنیم تا از این طریق با یار مهربان مانوس شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت ابراز کرد: همچنین برای ایجاد جذابیت، مسابقات ورزشی فوتبال، طناب کشی و غیره را برای دانش آموزان این دبیرستان برگزار می کنیم.

وی عنوان کرد: یک روز هم دانش آموزان مهمانان ما در کانون فرهنگی هنری هستند تا با فعالیت های کانون بیشتر آشنا و جذب فعالیت های مسجد محور آن شوند.

نظری یادآور شد: یکی دیگر از راه های ایجاد جذابیت در برقراری پیوند دانش آموزان با مسجد، تجلیل از دانش آموزان موفق است تا هم برای سایر دانش آموزان الگو سازی کنیم و هم این که زمینه حضور آنها در مسجد را فراهم کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت با بیان این که پیوند مسجد و مدرسه باعث انس بیشتر دانش آموزان با مسجد می شود، خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان نوجوانان و جوانان به مسجد رونق می بخشد و موجب پویایی آن می شود.

کد خبر 1753981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha