درخشش کانون‌های مساجد زنجان در نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان

گروه نمایشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زنجان با کسب رتبه‌های برتر در بخش‌های مختلف نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان، افتخار دیگری را برای استان به ارمغان آورد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، گروه نمایشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زنجان با کسب رتبه‌های برتر در بخش‌های مختلف نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان، افتخار دیگری را برای استان به ارمغان آورد.

در این جشنواره که با حضور گروه‌های نمایشی از سراسر کشور در تهران برگزار شد، گروه نمایشی «فرکانس» از کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) شهرستان خرمدره به کارگردانی حمید اسدبیگی ، موفق به کسب رتبه‌های برتر در بخش‌های مختلف شد.

کسب مقام برتر پوستر نازنین داودی، مقام سوم کارگردانی حمید اسد بیگی، مقام سوم بازیگری سید مهدی حسینی و مقام سوم نویسندگی میثم سرآبادانی در کارنامه گروه نمایش مسجد رسول الله (ص)، این شهرستان به ثبت رسید.

ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با تبریک این موفقیت به گروه نمایشی مسجد «فرکانس» و همه فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، این موفقیت را نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای استان در حوزه تئاتر و هنرهای نمایشی اعلام و نویدبخش آینده‌ای درخشان برای کانون‌های مساجد استان عنوان می دارد.

نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان با هدف ترویج فرهنگ دینی و انقلابی و حمایت از گروه‌های نمایشی فعال در مساجد، از ۱۳ تا ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در تهران برگزار شد.

کد خبر 1754057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha