مسجد بهترین پایگاه برای مهارت افزایی است

مدیر کانون فرهنگی و هنری ساجده شهرستان مهاباد گفت: مسجد بهترین پایگاه برای مهارت افزایی است و کانون فرهنگی و هنری ساجده در این مورد تا به امروز موفق عمل کرده است.

فاطمه شریف پور، مدیر کانون فرهنگی و هنری ساجده مسجد یوسف قاضی شهرستان مهاباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: مسجد بهترین پایگاه برای مهارت افزایی است و کانون فرهنگی و هنری ساجده در این مورد تا به امروز موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه این کانون بیش از ۱۰۰ نفر عضو فعال دارد، گفت: ما امسال مقام اول استانی را در رواق کارآفرینی کسب کردیم.

شریف پور ادامه داد: رشته کارآفرینی شامل قالی بافی، خیاطی، گلیم بافی و هر رشته ایی که مورد نیاز بانوان شهرستان است در این مسجد دائر می باشد.

وی با بیان اینکه آخرین نمایشگاه که  به همت کانون فرهنگی و هنری ساجده برپا شده دی ماه سالجاری بود، گفت: انواع صنایع دستی از جمله گلیم‌بافی، قالی‌بافی، دیوارکوب، بافتنی، سفال، نمد دوزی، پهباد، فیلتر، زیورآلات، کار با چوب و گل شیشه‌ای در این نمایشگاه برای بازدید و فروش عموم به نمایش گذاشته شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ساجده مسجد یوسف قاضی شهرستان مهاباد بیان کرد: این نمایشگاه به منظور شناسایی و معرفی توانمندی‌های بانوان و در راستای ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار با استفاده از ظرفیت‌های منطقه، معرفی بانوان کارآفرین، صنایع دستی و مشاغل خانگی برگزار شد.

کد خبر 1754158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha