آمادگی ارتش برای برگزاری و معرفی شهدا در مساجد

سرهنگ کازرونی گفت: ما آمادگی داریم در سایت شهدای ارتش از تمام نقاط کشور مساجد تماس بگیرند و در برگزاری یادواره شهدا و ارتباط با خانواده شهدا به آنها همکاری کنیم.

سرهنگ مجید شیخیان کازرونی، نماینده ارتش در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، بیان کرد: در رابطه با موضوع شهید و شهادت متأسفانه مانند بسیاری از موضوعاتی که غفلت کرده ایم، مثل برخی کمکاری ها در معرفی شهدای ارتشی که در فضاهایی مسجد مساجد کمتر به معرفی آنها پرداخته ایم.

مدیر سایت اطلاع رسانی شهدای ارتش افزود: بر همین اساس ما توفیق داشتیم تا پایگاه اطلاع رسانی شهدای ارتش را راه اندازی کنیم که تا حدودی توانسته ایم در این سایت فرهنگ‌سازی و بخشی از غفلت ها در معرفی شهدای ارتش را جبران کنیم.

سرهنگ شیخان ادامه داد: در زمینه شهدای ارتش در مسجد کم کار شده که بخشی از این موضوع مربوط به متولیان فرهنگی است که باید شهدای ارتش را هم مورد توجه قرار دهند حتی در بازدید مسولان بیشتر شهدای سایر ارگان ها معرفی می شوند.

وی گفت: در سایت شهدای ارتش اسامی ۴۸ هزار شهید ارتش در هر محله و استان مشخص شده است که مساجد می توانند وارد سایت شهدای ارتش شده و شهید محله خود را انتخاب کنند و آثار برجای مانده از شهدا مانند فیلم، تصویر و وصیت نامه را مورد بهره برداری قرار دهند و در صورتی که آثاری از شهید مورد نظر آنها نبود به خانواده آن شهید مراجعه کنند و آثار شهید را در سایت شهدای ارتش بارگذاری کنند.

نماینده ارتش در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم در سایت شهدای ارتش از تمام نقاط کشور مساجد تماس بگیرند و در برگزاری یادواره شهدا و ارتباط با خانواده شهدا به آنها کمک کنیم.

کد خبر 1754199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha