درخشش انتشارات رَج در جشنوارۀ ملی انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس

در بیست و یکمین جشنوارۀ ملی انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس، انتشارات رَج از استان گیلان توانست بالاترین حد نصاب نامزدهای دریافت جایزه را در بخش نثر ادبی به خود اختصاص دهد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، انتشارات رَج از استان گیلان در بیست و یکمین جشنوارۀ ملی انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس خوش درخشید. 

سه کتاب «با بهار پیاده می‌روم» نوشتۀ فرامرز محمدی پور، «یک‌چهارم شنوایی» نوشتۀ روزبه فروتن پی و «یک زنبیل حرف ناگفته» نوشتۀ وجیهه خوشحال که در سال ۱۴۰۰ از سوی انتشارات رَج به زیور طبع آراسته شدند، در بخش نثر ادبی در رقابت با سایر کتاب‌های رسیده از سراسر کشور به عنوان نامزدهای نهایی بیست و یکمین جشنوارۀ ملی انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس معرفی شدند.

در این میان کتاب «یک‌چهارم شنوایی» نوشتۀ روزبه فروتن پی با رأی هیئت داوران به عنوان اثر برگزیده این جشنواره در بخش نثر ادبی، انتخاب شد.


گفتنی است، انتشارات رًج از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در گیلان آغاز کرده و تاکنون توانسته است بیش از یکصد عنوان کتاب در حوزه شعر، داستان، نمایشنامه، کودک و نوجوان، پژوهش‌های ادبی، پژوهش‌های کاربردی و ... روانۀ بازار نشر کند.

کد خبر 1754240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha