برپایی کلاس حفظ و تفسیر قرآن در کانون فرهنگی‌هنری «شهید زارعی»

محبی گفت: همزمان با فرارسیدن  ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و در آستانه ماه  مبارک رمضان کلاس های آموزش حفظ و تفسیر قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری مسجد شهید مجید زارعی برپا شده است.

مهدی محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ماه مبارک رمضان ماه حلم، صبر، ایمان و خلوص است و باید در پایان این ماه پربرکت شاهد تقویت و تحکیم، همدلی و برادری مسلمین باشیم باید در این ماه مبارک فرصت ها را غنیمت شمرده و از تمام لحظات استفاده کنیم و بهره مند شویم.

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید زارعی کرمانشاه افزود:جوانان باید در ماه رمضان با قرآن نسل پیدا کنند و چند دقیقه از روز را به تلاوت قرآن اختصاص دهند.

برپایی کلاس حفظ و تفسیر قرآن کریم در کانون شهید زارعی کرمانشاه

وی خاطر نشان کرد: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان بساط معنوی در مساجد فعال و نمازهای جماعت صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا در مساجد اقامه می‌شود، جلسات احکام ماه مبارک رمضان، کلاس‌های قرآن، روخوانی و روان خوانی و زنده نگه داشتن شب‌های قدر از دیگر برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان است همچنین برنامه‌های تفسیر قرآن به صورت مجزا و کامل در برخی از مساجد در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

محبی تصریح کرد:کلاس های آموزش حفظ و تفسیر قرآن کریم توسط حجت الاسلام یعقوبی امام جماعت توانمند مسجد شهید زارعی وبا اهدای جایزه به تمامی شرکت کنندگان در این کلاس برپا شده است.

برپایی کلاس حفظ و تفسیر قرآن کریم در کانون شهید زارعی کرمانشاه

کد خبر 1754313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha