نیایش استقبال از ماه رمضان در « تایمز اسکوئر» نیویورک برگزار شد

مسلمانان محله «منهتن» نیویورک برای انجام یک اقدام خیریه، مراسم نیایش استقبال از ماه مبارک رمضان را در تقاطع « تایمز اسکوئر» برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « ny۱»، مسلمانان محله «منهتن» نیویورک در آمریکا برای انجام یک اقدام خیریه مراسم نیایش استقبال از ماه مبارک رمضان را در تقاطع « تایمز اسکوئر» برگزار کردند.

«سهیل قریشی»، برگزارکننده این رویداد گفت: این گردهمایی به ما امکان می‌دهد تا با دیگر افراد جامعه برقرار کنیم ؛ احساسات آنها را درک کنیم و با افراد نیازمند که در فقر به سر می‌برند، همدلی کنیم.

وی افزود: ما در ماه رمضان تلاش می‌کنیم به پیروی از دستورات دین اسلام کارهای خیریه بیشتری به منظور کمک به افراد نیازمند انجام دهیم و در اینجا جمع شده ایم که همدلی خود را با آنها نشان دهیم.

قریشی گفت: ماه رمضان امسال به دلیل رنجی که فلسطینی‌ها در غزه می‌کشند متفاوت از سال‌های قبل است و احساسات بسیاری از مسلمانان جهان درگیر آنهاست.

«خدیجه فجری»،  اهل لانگ آیلند گفت: اینجا در نیویورک در « تایمز اسکوئر» هستیم تا همه مسلمانان را از تمام نقاط جهان دور هم جمع می‌کنیم.

وی افزود: ما می‌خواهیم از همین با دعاها و نیایش‌های خود، پخش کننده نور و رحمت الهی برای مردم سراسر جهان به ویژه آنهایی باشیم که در رنج و سختی به سر می‌برند.

«محمد عبدالعلیم»، یکی دیگر از شرکت کنندگان در این مراسم نیز گفت: ما از این فرصت استفاده می‌کنیم تا برای همه کسانی که مظلوم و نیازمند هستند دعا کنیم و از خدا بخواهیم تا برای رهایی از شرایطی که دارند به آنها کمک کند.

کد خبر 1754363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha