راه‌اندازی «گروه هواداران مسلمان» باشگاه چلسی در آستانه ماه رمضان

باشگاه فوتیال چلسی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،  گروه هواداران مسلمان را راه ‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « chelseafc»، باشگاه فوتبال چلسی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،  گروه هواداران مسلمان را راه ‌اندازی کرده است.

این گروه هواداران مسلمان چلسی را برای به نمایش گذاشتن ایمان، فرهنگ و هویت اسلامی خود گردهم می‌آورد.

همکاری نزدیک اعضای این گروه از مسلمانان با باشگاه چلسی شاهدی بر وجود فضای باز و فراگیر این باشگاه برای همه گروه‌ها است.

گروه هواداران مسلمان باشگاه چلسی همچنین به دنبال همکاری با سایر گروه‌های هوادار از ادیان و هویت‌های دیگر برای افزایش آگاهی و مقابله با تبعیض است.

ایجاد این گروه برای ایجاد ائتلاف بین مذاهب به منظور مبارزه با نابرابری بر اساس کاری است که باشگاه چلسی در طول سال‌ها به ویژه از طریق کمپین «نه به نفرت» انجام داده است.

«ذاهب گاج»، بنیانگذار گروه هواداران مسلمان باشگاه چلسی گفت: من معتقدم که ما باید احساسات خود را با پیوند مشترک ایمان و فوتبال متحد کنیم.

وی افزود: ما با تفاوت‌هایمان تعریف نمی‌شویم، بلکه عشق مشترکمان به بازی زیبا و ارزش‌های فراگیری و احترام است که از هر مرزی فراتر می‌رود.

گاج گفت: به عنوان یک هوادار چلسی، همیشه تحت تاثیر قرار گرفته و به کاری که باشگاه برای مبارزه با انواع تبعیض انجام داده است، افتخار می کنم.

بنیانگذار گروه هواداران مسلمان باشگاه چلسی افزود: من این گروه را به عنوان جامعه ای پر جنب و جوش که در آن تعهد ما به دین خود و باشگاه مورد علاقه مان به طور یکپارچه در هم تنیده می شود، تأسیس کردم. ما با هم، پیروزی‌ها را در زمین جشن می‌گیریم ؛ از اصول تنوع و وحدت خارج از آن دفاع می‌کنیم و میراثی از شمولیت و اشتیاق برای نسل‌های آینده ایجاد می‌کنیم.

وی افزود: این یک سفر هیجان انگیز برای همه است، و ما مشتاقانه منتظر استقبال اعضای جدید گروه هستیم، با این امید که صدایی برای طرفداران مسلمان در سراسر جهان فراهم کنیم.

«پیارا پوار»، متولی بنیاد چلسی نیز در این باره گفت: تجلیل از جامعه مسلمان باشگاه چلسی جنبه مهمی از کار بنیاد چلسی در ترویج تساهل مذهبی و به ویژه کمپین نه به نفرت است،بنابراین راه‌اندازی اولین گروه هواداران مسلمان برای باشگاه فوتبال چلسی در آغاز ماه رمضان اقدامی فوق‌العاده است که حامیان همفکر را به یکدیگر متصل می‌کند و فرصتی برای تعامل متقابل در فضایی امن فراهم می‌کند.

گروه هواداران مسلمان چلسی اولین رویداد رسمی خود را ماه آینده در «استمفوردبریج» به مناسبت عید سعید فطر با حمایت بنیاد چلسی برگزار خواهد کرد.

این رویداد پذیرای حامیان از همه پیشینه ها و مذاهب، در کنار چهره های کلیدی در باشگاه و جامعه مسلمانان محلی خواهد بود.

کد خبر 1754376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha