زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب، باعث تداوم حرکت انقلاب است

فرماندار شهرستان شیروان گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب، باعث تداوم حرکت انقلاب است.

دولت اسماعیل زاده، فرماندار شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا اظهارکرد: شهداعزت، اعتبار و پشتوانه واقعی هر کشور و سرمایه انسانی آن است که برای تحقق آرمان‌های والای آن سرزمین حاضر به ایثار و ازخودگذشتگی بوده و آرامش، امنیت و اقتدار را به هموطنان خود هدیه کرده‌اند.

 وی خاطرنشان کرد: شهادت، عزت ابدی است و شهدا، مشعل‌داران پیروزی و آزادی و استقلال کشورند و بی‌شک حق بزرگ شهیدان بر گردن ملت ما، بسی عظیم است و عزت و امنیت امروز کشور، مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدان است.

 اسماعیل زاده عنوان کرد: شهیدانی که با تاسی از سیره حضرت امام حسین (ع) و با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرزهای کشور، به عالی‌ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند و درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت، صداقت و غیره آموخته و در تاریخ نام خود را جاودانه کردند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان بیان کرد: نسل جوان باید از الگوگیری از شهدا پا در این عرصه بگذارند و با اقتدار و عزت پرچم میهن اسلامی را همچنان بالا نگهدارند و اجازه دخالت بیگانگان به این سرززمین را ندهند.

اسماعیل زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۶۳۸ شهید شهرستان شیروان،  ۲۲ اسفند  سالروز تأسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌فرمان امام(ره) را به خانواده های معظم شهدا و خادمین بنیاد شهید شهرستان تبریک گفت و افزود: امیدوارم به یاری پروردگار متعال بتوانیم آرمان‌های شهدای معظم را همیشه ایام، الگو و سرمشق خویش قرار دهیم.

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۷ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

کد خبر 1754581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha