رشد چهار برابری آموزش‌های کاربردی طلاب فارس در سال ۱۴۰۲

حجت الاسلام اسدی گفت: آموزش های کاربردی طلاب و مبلغین استان فارس، رشد چهار برابری  فعالیت این شعبه را در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

حجت الاسلام احسان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از فارس  به تشریح گزارش عملکرد سالانه آموزش مبلغین و طلاب توسط مرکز آموزش کاربردی حوزه فارس در سال ۱۴۰۲ پرداخت و با اشاره به اجرای ۶۱ برنامه آموزشی ویژه طلاب و مبلغین سطح استان گفت: تعداد آمار شرکت کنندگان،ساعت آموزش، فعالیت های انجام شده و آموزش های کاربردی طلاب و مبلغین، رشد چهار برابری  فعالیت این شعبه را در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

نماینده مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه فارس ضمن افزود: علی رغم محدودیت های بودجه ای غیر قابل وصف،بحمدالله مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس به صورت مستقل و مشارکتی با حمایت و پشتیبانی مدیر محترم مرکز آموزش کاربردی حوزه های علمیه و مراکز و موسسات حوزوی کشوری و استانی و همراهی معاون محترم تبلیغ حوزه استان و معاونین و رابطین شهرستانهای فارس،بویژه ائمه جمعه سطح استان فارس،اقدام به تعریف و برنامه ریزی عناوین متعدد و متنوع آموزشی با هدف دانش افزایی کاربردی طلاب و مبلغان  به صورت ۵۰ درصد حضوری و ۵۰ درصد غیرحضوری ویژه طلاب و مبلغان در سطح استان نمود و همه را در طول سال ۱۴۰۲ به مرحله اجرا رساند و الحمدلله به لطف امام زمان علیه السلام پس از نظر سنجی از بین طلاب و مبلغین فارس به کسب رضایت ۹۸درصدی رسیده است.

 اسدی تأکید کرد: اطلاع رسانی گسترده به طلاب و مبلغین، تشکیل هیات اندیشه ورز و پرورش استاد به هدف خودکفایی استان فارس و اعزام به سطح کشور،پیش بینی مشوق های انگیزه بخش و اجرای مشارکتی فعالیت های آموزشی، موفقیت و رشد مناسب عملکرد آموزشی این مرکز به شمار آورد.

وی ادامه داد: تمام دوره های آموزشی سال ۱۴۰۲ بنا به بررسی تمام نیازهای آموزش کاربردی روز طلاب،مبلغین طرح هجرت و طرح امین،تبلیغ تخصصی (نسیم رحمت)،طرح بینات و مبلغان آزاد و طلاب محصل و نظر سنجی از بین مبلغان و طلاب و سپس با بررسی هیات اندیشه ورز مرکز آموزش کاربردی و مهارتی که متشکل از مدیران،رابطین و مبلغین حوزوی است،  را برنامه ریزی و به مرحله اجرا رسیده است.

نماینده مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل هیات اندیشه ورز، رشد و ارتقاء توانمندی طلاب و مبلغین، اعطای گواهینامه پایان دوره آموزشی،پرداخت حق الزحمه تدریس به طلاب پرورش یافته دوره های آموزشی، اولویت در تدریس دوره ها، اعزام به تدریس استانی؛ تشکیل شبکه اساتید آموزش کاربردی استانی،تسهیل در معرفی به تدریس کشوری و... از جمله مزایای شرکت در این دوره های مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه استان فارس بوده است.

کد خبر 1754622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha