نشریه مسابقات قرآنی «مدهامتان» تدوین شد

کیامهر گفت: نشریه مدهامتان مربوط به شانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن بچه‌های مسجد، از سوی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان تدوین شد.

بهزاد کیامهر مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی مساجد کشور به میزبانی استان کردستان در سنندج برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات ۲۸۰ نفر از استانهای مختلف کشور به رقابت پرداختند، عنوان کرد: ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیتهای قرآنی و تحکیم پیوند مسجد قرآن و مردم از اهداف برگزاری این مسابقات کشوری در استان کردستان بود.

وی تصریح کرد: به منظور اطلاع رسانی و آگاه سازی افکار عمومی در خصوص این رویداد قرآنی، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان بولتن رسانه ای مدهامتان را تدوین کرد.

کیامهر یادآور شد: این مسابقات  در رسانه ها و خبرگزاری ها در قالب ۱۶۰ خبر، مصاحبه و گزارش منتشر و در شبکه های قرآن افق، خبر و صدا و سیمای مرکز کردستان و همچنین فضاهای مجازی بازتاب داشت.

وی اعلام کرد: گزارش آماری بازتاب رسانه ای مسابقات مدهامتان، برگزاری ۳۰ هزارمین کرسی تلاوت قرآن کریم کشور در مسجد جامع سنندج، تشکیل شورای راهبری کانون های اهل سنت کشور، پیام های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مسابقات مدهامتان و تبلیغات محیطی از بخش های مختلف این نشریه رسانه ای است که در ۵۳ صفحه منتشر شده است.

کد خبر 1754765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha