۱۲ فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی یکی از ماندگارترین روزهای ملت بزرگ ایران است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی یکی از ماندگارترین روزهای ملت بزرگ ایران است و باید این روز تاریخی را بزرگ و گرامی بداریم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» در نشست برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین، اظهار کرد: کمتر از پنج روز بعد از پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۵۸ همه پرسی نوع حکومت در سراسر کشور برگزار شد و ۹۸.۲ واجدین شرکت در همه پرسی، با دادن رای قاطع «آری به جمهوری اسلامی»، نظام سیاسی کشور را پس از ۲۵۰۰ سال از نظام فاسد سلطنتی به نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تشکیل جمهوری اسلامی اراده ملت بر سرنوشت خود به اثبات رسید و استقلال و آزادی حقیقی و واقعی برای ملت ما به دست آمد.

وی یادآور شد: ۱۲ فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی یکی از ماندگارترین روزهای ملت بزرگ ایران است و باید این روز تاریخی را بزرگ و گرامی بداریم و به درستی اهمیت این روز و نقش مردم را در شکل گیری جمهوری اسلامی تبیین کنیم.

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، روز ۱۲ فروردین را از بزرگ ترین عیدهای ملت ایران برشمردند، چرا که این روز باعث غرور و سربلندی ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی شد و روز میلاد جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن خون پاک هزاران شهیدی است که در راه برقراری و پیروزی جمهوری اسلامی جان عزیز خود را فدا کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمرکز ویژه نسبت به فریضه جهاد تبیین اعم از تبیین دستاوردها، کارآمدی‌ها و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی با محوریت مساجد و استفاده از ظرفیت ایام معنوی ماه مبارک رمضان و لیالی قدر در راستای تبیین خدمات جمهوری اسلامی، اهتزار پرچم جمهوری اسلامی و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در تمامی شبکه های رادیویی و تلویزیونی است.

وی گفت: مساجد، پارک‌ها و میادین با هدف ایجاد و افزایش غرور ملی، فضاسازی تبلیغی میادین و معابر عمومی و تزئینات شهری، فضاسازی تبلیغی مصلی های نماز جمعه و تبیین اهمیت روز جمهوری اسلامی توسط ائمه جمعه در نماز جمعه ۱۰ فروردین، اختصاص بخشی از سخنرانی‌ها در شب‌های پرفضیلت قدر به موضوع روز جمهوری اسلامی، بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و راه‌اندازی پویش‌های #جمهوری_اسلامی و #پرچم_افتخار و تهیه و توزیع بروشورهایی در خصوص روز جمهوری اسلامی در مسیرهای ورودی و خروجی شهرها با همکاری نهادهای فعال و خدمات‌رسان در تعطیلات نوروزی از جمله برنامه‌های بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین در استان است.

کد خبر 1754807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha