رای قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی یک واقعه تاریخی و ماندگار بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رای قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی یک واقعه تاریخی و ماندگار بود، این روز باید زنده و گرامی داشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید جواد هاشمی» در نشست ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس و گرامیداشت ۱۲ فروردین، اظهار کرد: این مناسبت‌ها مهم و تاریخی هستند چرا که نخستین باری بود که برای به رسمیت شناختن یک نظام به آرای عمومی روی آوردند و رفرندام برگزار کردند و ۹۸ درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران آرای گفتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: رای قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی یک واقعه تاریخی و ماندگار بود، این روز زنده نگه داشته شود و گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس متفاوتی پیش‌رو دارم گفت: شاهدیم که در چندماه اخیر رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل با حمایت استکبار و برخی کشورهای منطقه جنایت‌های فجیعی را در فلسطین و غزه انجام دادند و به زنان و کودکان مظلوم و بیگناه رحم نکردند.

هاشمی مهر یادآور شد: ۷۰ درصد شهدای طوفان الاقصی زنان و کودکان هستند و در جدیدترین جنایت اسرائیل شاهد هستیم که مانع ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه می‌شود و کودکان و زنان از گرسنگی به شهادت می‌رسند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: متاسفانه عده ای کورکورانه از اسرائیل حمایت می‌کنند که بحث روشنگری ‌ و تبیین جنایت‌های اسرائیل انجام شود و به شبهات در این خصوص پاسخ داده شود.

وی افزود: بهترین مکان برای پرداختن به آنچه در غزه می‌گذرد و تبیین جنایت‌های اسرائیل مدارس و دانشگاه‌ها است و دانشگاه‌های فرهنگی نباید از این مهم غافل شوند.

هاشمی مهر با تاکید بر تبیین فرهنگ مقاومت، گفت؛ شب های قدر و تجمعات مردمی بهترین مکان برای تشویق مردم به حضور باشکوه در مراسم روز جهانی قدس است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: از ظرفیت دستگاه های اداری برای حضور در این مناسبت ها استفاده شود و حضوری پررنگ داشته باشند، ضمن اینکه مسائل امنیتی و ترافیکی این روز در دستور کار پلیس باشد.

 وی گفت: مخالفان تا دندان مسلح جمهوری اسلامی ضربه زدن به مکان‌های دینی و مذهبی ما را در دستور کار قرار داده‌اند که اجازه عرض اندام به دشمنان و بدخواهان را نخواهیم داد.

رای قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی یک واقعه تاریخی و ماندگار بود
کد خبر 1754811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha