۳۰ شب ۳۰ برنامه فرهنگی در ماه رمضان

رضا صدیقی مهنی گفت: در ۳۰ شب ماه رمضان در جوار مرقد شهید گمنام پس از اقامه نماز مغرب و عشاء سفره افطاری پهن می شود و ویژه برنامه جنگ شادی نیز برگزار می شود.

رضا صدیقی مهنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: رویکرد قرارگاه شهید سلیمانی فعالیت در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

فرمانده قرارگاه جهادی شهید سلیمانی جیرفت ابراز کرد: یکی از برنامه های این قرارگاه حمایت از خانواده های بی بضاعت است و در نظر داریم در ایام رمضان که مصادف با عید نوروز است بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کنیم.

وی بیان کرد: در ۳۰ شب ماه رمضان در جوار مرقد شهید گمنام پس از اقامه نماز مغرب و عشاء سفره افطاری پهن می شود و ویژه برنامه جنگ شادی نیز برگزار می شود.

صدیقی مهنی افزود: این جنگ شادی همراه با برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و پخش فیلم سینمایی است.

فرمانده قرارگاه جهادی شهید سلیمانی جیرفت اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های قرارگاه در تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت، اجرای طرح روستا بازار است که در ۸ نقطه از بخش اسماعیلیه اجرا می شود.

وی عنوان کرد: به منظور حمایت از کشاورزان و بانوان روستایی برای فروش محصولات کشاورزی و صنایع دستی آنها و معرفی ظرفیت های منطقه به مهمانان نوروزی، طرح روستا بازار اجرا می شود.

صدیقی مهنی خاطرنشان کرد: طرح روستا بازار با همکاری بخشداری و دهیاری ها اجرا می شود و امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح برای فروش این محصولات بازاریابی کنیم.

فرمانده قرارگاه جهادی شهید سلیمانی جیرفت از راه اندازی اردوهای جهادی در ایام نوروز خبر داد و گفت: این اردوهای جهادی با حضور نوجوانان و جوانان از ۳ تا ۱۰ فروردین ماه در بخش اسماعیلیه برگزار می‌شوند.

وی اضافه کرد: در قالب این اردوهای جهادی قرار است چند چشمه سرویس بهداشتی برای خانواده های بی بضاعت ساخته شود و همچنین مدارس رنگ آمیزی شوند.

صدیقی مهنی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های عید نوروز راه اندازی ایستگاه های استقبال از مهمانان نوروزی که در این ایستگاه ها مهمانان نوروزی با ظرفیت های بخش اسماعیلیه و توانمندی های مردم این منطقه آشنا می شوند.

فرمانده قرارگاه جهادی شهید سلیمانی جیرفت اظهار کرد: علاوه بر این با کمک جهادگران، مکانیکی سیار راه اندازی می شود تا در صورت نیاز، مهمانان نوروزی از خدمات مکانیکی جهادگران بهره مند شوند.

وی یادآور شد: با توجه به رسالت قرارگاه در حوزه اجتماعی با جلب کمک های مردمی یک وانت اقلام غذایی و پوشاکی به سیستان و بلوچستان ارسال شد تا به دست مردم سیل زده این استان برسد.

کد خبر 1754866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha