عمل به سیره شهدا مطالبه خانواده آنان از ملت ایران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: خانواده شهدا عمل به سیره شهیدان را از ملت ایران مطالبه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مسعود احمدی نیا» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره ضرورت توجه به دغدغه و خواسته های خانواده شهدا و ایثارگران اظهارداشت: این قشر و شهدا خواهان توجه به اصول نظام و دستورات دینی هستند که هر شخص ماموریت خاصی نسبت به آن دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: مسئولان باید وظیفه خود را نسبت به شهدا انجام دهند که از جمله آن ولایت مداری و خدمت به مردم برای افزایش رضایتمندی است.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم دشمنان، خاطرنشان کرد: دشمن خواهان اجرای تئوری های خود در کشور هستند ولی باد استقامت می توانیم در برابر آنان بایستیم.

احمدی نیا سیره شهدا را گره گشای مشکلات بیان کرد و اذعان داشت: خانواده شهدا عمل به سیره شهیدان را از ملت ایران مطالبه می کنند که توجه به آن عزت و اقتدار بین المللی و رفع مشکلات را به همراه دارد.

وی اضافه کرد: وحدت و انسجام داخلی از مطالبات شهدا و ایثارگران است تا دشمن از فرصت نفاق برای رسیدن به اهداف خود استفاده نکنند و فرصت های خدمتگزاری از بین نرود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه مسیر انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمن ریشه در نهضت حسینی(ع) دارد، تصریح کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت لازم بوده و برای سعادتمندی نسل جدید و جلوگیری از انحراف آنان کارگشا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: باید برای جوانان کشور کار کرد و با گسترش مفاهیم و سیره شهدا به سعادتمندی و جلوگیری از انحراف آنان کمک کمک می شود.

کد خبر 1754976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha