رشد ۶۹ درصدی هزینه‌کرد مالیات برای شهرداری‌ و دهیاری‌های خراسان جنوبی

کریمدادی از واریز ۴۳۳ میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی در ۱۱ ماه امسال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، مناطق فاقد دهیاری و عشایری استان خبر داد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، علی کریمدادی امروز ( ۲۶ اسفند) در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری از محل مالیات و عوارض وصول شده، مبلغ ۲۴۴ میلیارد تومان به حساب شهرداری های استان واریز شده است.

وی افزود: در این مدت مبلغ ۱۳۲ میلیارد تومان  از محل درآمدهای مالیاتی استان به حساب دهیاری ها واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روستاهای فاقد دهیاری نیز از درآمدهای حاصل از اخذ مالیات بهره مند می شوند، گفت: همچنین  مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب روستاهای فاقد دهیاری و مبلغ ۴۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب مناطق عشایری استان واریز شده است.

کریمدادی گفت: مجموع واریزی های صورت گرفته از محل درآمدهای مالیاتی در استان در طی ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در این مدت، مبلغ ۱۵میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جهت توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزش به‌ویژه در حوزه جانبازان و معلولان به حساب دستگاه های مربوطه واریز شده است.

 مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی عنوان کرد: در سال جاری بالغ بر ۱۶۳ میلیارد تومان به عنوان مالیات سلامت به حساب بهداشت و درمان واریز شده است.

کد خبر 1755055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha