فعالیت تبلیغی ۵۰ مبلغ در بقاع متبرکه لرستان

حجت الاسلام عباس زاده گفت: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و اجرای طرح آرامش بهاری ۵۰ مبلغ بومی و غیر بومی به بقاع شاخص استان لرستان اعزام شده اند.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اظهارداشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و طرح آرامش بهاری ۵۰ مبلغ به بقاع شاخص استان لرستان اعزام شده اند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان افزود: از این تعداد مبلغ ۳۰ مبلغ غیربومی از استان قم و ۲۰ مبلغ بومی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان در ۴۴ بقعه شاخص استان به عنوان امام جماعت، برگزاری گفتمان های دینی، جلسات تفسیر و حضور در خیمه های معرفت فعالیت دارند.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر قرآن و جزء خوانی در بقاع منبرکه بیان کرد: بین ۱۰ تا ۱۲ مورد از امام زادگان استان میزبان مراسم جزء خوانی قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان هستند.

وی بیان کرد: تفسیر ویژه قرآن کریم با حضور استاد تفسیر در مسجد فاطمه الزهرا(س) ویژه بانوان و در مسجد شهید مدنی خرم آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده در ادامه با اشاره به آغاز طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ماه اظهارکرد: برنامه تحویل سال، پخش پیام رهبر معظم انقلاب، برپایی غرفه های حجاب و عفاف نماز و...در ۱۵ مکان و بقاع متبرکه با حضور روحانیون مستقر از دیگر برنامه ها است.

کد خبر 1755146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha