التیام بخشی آلام مددجویان بهزیستی با توزیع کمک های مومنانه

نوروزی از توزیع بسته های معیشتی در بین زنان سرپرست خانوار و معلولان بهزیستی نکا خبر داد و گفت: تلاش داریم با توزیع سبد معیشتی بخشی از آلام جامعه هدف تسکین یابد.

وحیده نوروزی_ رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: حمایت از خانواده های نیازمند، بانوان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت، افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی را از وظایف بهزیستی است و با همه توان در این راستا تلاش داریم.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان در همه ابعاد وجودی انسان، هدف اصلی و محوری سازمان بهزیستی است.

التیام بخشی آلام مددجویان بهزیستی با توزیع کمک های مومنانه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکا یادآور شد: خدمات نیروهای شاغل دربهزیستی، علاوه بر قشرهای مختلف مردم در بخش کاهش آسیب های اجتماعی، شامل بخش عمده ای از محرومان، معلولان واقشارآسیب پذیر شده و به این‌گروه‌های هدف خدمت رسانی می کنند.

نوروزی از توزیع بسته های معیشتی در بین زنان سرپرست خانوار و معلولان بهزیستی نکا خبر داد و گفت: تلاش داریم تا با این توزیع سبد معیشتی بخشی از آلام جامعه هدف تسکین یاید.

التیام بخشی آلام مددجویان بهزیستی با توزیع کمک های مومنانه

وی افزود: این بسته ها شامل اقلام‌مختلف معیشتی و کالای ضروری بود که در بین بانوان سرپرست خانوار و خانواده های افراد دارای معلولیت نیازمند با دهک های پایین درآمدی توزیع شد.  

نوروزی یادآور شد:سازمان بهزیستی بزرگترین سازمان اجتماعی کشور بوده که هدف آن کاهش آلام و دردهای جامعه و رسیدن به سلامت اجتماعی است و همه جانبه در این راستا تلاش داریم.

کد خبر 1755152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha