آزادی ۲۹ زندانی نیازمند مالی

اصغرستایی مختاری گفت: با کمک ستاد دیه استان، از ابتدای سال تاکنون ۲۹ زندانی با بدهی‌ بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال از زندان آزاد شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست برنامه‌ریزی جشن گلریزان به ریاست  اصغرستایی مختاری رئیس دادگستری شهرستان جیرفت و دیگر اعضای این ستاد در سالن کنفرانس دادگستری  برگزار شد.

اصغر ستایی مختاری در این نشست، گفت:: در طول ۱۱ ماه گذشته، ۲۹ نفر زندانی محکوم مالی و جرایم غیرعمد با بدهی بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از سوی ستاد دیه استان کرمان از زندان آزاد شده‌اند.

رییس دادگستری شهرستان جیرفت افزود: تعداد پرونده مطرح در ستاد دیه در شرف آزادی ۷ زندانی است.

وی با اشاره به همزمانی ایام سال نو شمسی با ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: این ایام، بهترین فرصت برای یاری رساندن به یکدیگر خصوصا محکومان مالی و زندانی است.

ستایی مختاری با اشاره به این که در زمینه آزادی زندانیان نیازمند مالی، خیرین و کشاورزان تاکنون همکاری خوبی داشته اند، اظهار کرد: همگان می‌توانند پیام ستاد دیه را به خیرین و افرادی که تمایل به کمک دارند برسانند.

این مقام قضایی شهرستان جیرفت عنوان کرد: امسال در اواسط ماه مبارک رمضان، جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند مالی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از برکات ماه مبارک رمضان، کمک به آزادی زندانیان غیر عمد است، گفت: امیدواریم هم در سال جاری و در سال آتی با برگزاری جشن گلریزان به مناسبت ماه مبارک رمضان، بتوانیم با کمک خیرین تعداد بیشتری از زندانیان نیازمند مالی را آزاد کنیم.

کد خبر 1755269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha