حجاب اصیل مازندرانی ها در المان های شهری دیده شود

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به گلایه مندی شهروندان از برخی از المان های شهری در سطح مرکز استان مازندران اشاره کرد و گفت: متاسفانه نمادهای در ساری الگوسازی می شود که با نمادهای مازندرانی سنخیت ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در نشست خبری ضمن تحسین همت والای اصحاب خبر و رسانه با شورا برای پوشش بیش از ۲هزار و ۵۰۹برنامه ملی و مناسبتی اظهار کرد:  برنامه های دهه فجر امسال با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» به همت ۲۶کمیته تخصصی ذیل ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این استان برنامه ریزی و اجرایی شد.

حجاب اصیل مازندرانی ها در المان های شهری دیده شود

وی به اهمیت انتخابات ۱۱اسفند امسال و توطئه های دشمنان انقلاب برای تحریم انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم با مشارکت خود پای صندوق های رأی به درستی نشان دادند پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی خاطرنشان شد: مسئولین باید قدر این ملت بابصیرت را بدانند و برای رفع مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند.

وی ضمن قدردانی از اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر استان مازندران برای اجرای برنامه های ۴۵سالگی انقلاب گفت: مازندران جز هفت استان برتر کشور در اجرای برنامه های دهه فجر بوده است.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن اشاره کرد و خواستار پاسداشت ۱۲فروردین و روز جهانی قدس شد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه روز ۱۲فروردین در روز ۱۰فروردین با سخنرانی نماینده ولی فقیه درالبرز برگزار می‌شود،   گفت: همچنین آخرین جمعه ماه رمضان مصادف با ۱۷فروردین در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی روز قدس در سراسر مازندران برگزار می شود.  

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به جنایات ۷۵ساله رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین اشاره و اظهار امیدواری کرد که همزمان با راهپیمایی روز قدس شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در ساری از میدان شهید قاسمی آغاز و به میدان شهدا و سپس مصلی امام خمینی رحمت الله علیه ختم می شود، یادآورشد: سید محمود حسینی پور،   استاندار مازندران بعنوان سخنران این مراسم دعوت دارند.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به گلایه مندی شهروندان از برخی از المان های شهری در سطح مرکز استان مازندران اشاره کرد و گفت: متاسفانه نمادهای در ساری الگوسازی می شود که با نمادهای مازندرانی سنخیت ندارد.

وی با بیان اینکه حجاب اصیل مردم فهیم مازندران باید در المان سازی  های شهری دیده شود، خاطرنشان شد: با توجه به تقارن نوروز با ماه رمضان باید شعار محوری شهرما روزه دار است در المان سازی ها دیده شود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی تاکید کرد: المان های شهری معرف فرهنگ و هویت هر شهر و منطقه ای است، لذا باید متناسب با فرهنگ بومی مردم آن منطقه طراحی و ساخته شود.

کد خبر 1755376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha