برگزاری مراسم ۳۰ روز با ۳۰ جزء قرآن کریم در امامزادگان آستارا

آزادمرد از برگزاری مراسم ۳۰ روز با ۳۰ جزء قرآن کریم در امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا خبر داد.

اسماعیل آزادمرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: در ایام ماه مبارک رمضان مراسم ۳۰ روز با ۳۰ جزء قرآن کریم در جوار حرم مطهر امامزادگان شریف حضرت ابراهیم و قاسم(ع) آستارا برگزار می‌شود.

مدیر مرکز افق نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا با بیان‌اینکه این مراسم معنوی هر روز از ساعت ۱۱ ظهر آغاز و تا اذان ظهر ادامه می‌یابد، افزود: در مراسم ۳۰ روز با ۳۰ جزء قرآن کریم؛ قاریان استانی و شهرستانی به تلاوت آیات کلام الله مجید خواهند پرداخت.

وی تصریح‌کرد: سید اصغر حسینی، سینا هنری، سید عادل شبیبی، صمد حقیق‌نژاد، محمد مهدی خوب‌نژاد و کربلایی شبانپور قاریانی هستند که آیات نورانی قرآن کریم را در مراسم جزء خوانی تلاوت خواهند کرد.

آزادمرد برگزاری محافل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های مرکز افق نیکوکاری امامزادگان شهرستان آستارا در ایام ماه مبارک رمضان دانست و گفت: این برنامه‌ها و محافل در قالب طرح ضیافت الهی اجراء می‌شود.

مدیر مرکز افق نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا از تمامی روزه داران و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دعوت کرد تا در برنامه‌هایی که در ایام ماه رمضان در امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) برگزار می‌شود، شرکت کنند.

آزادمرد خاطرنشان‌کرد: مراسم ۳۰ روز با ۳۰ جزء قرآن کریم به همت مرکز فرهنگی قرآنی امامزادگان و مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه و پایگاه مقاومت بسیج شهدای امامزادگان برگزار می‌شود.

کد خبر 1755431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha