آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال احمر آستارا

حیدرزاده از آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا خبر داد.

بابک حیدرزاده امروز(سه‌شنبه، ۲۹ اسفند) در حاشیه افتتاح طرح‌ نوروزی جمعیت هلال احمر این شهرستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در آستانه سال نو، طرح نوروزی جمعیت هلال احمر آستارا با به کارگیری داوطلبین جوان و امدادگران در این شهرستان آغاز شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا افزود: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر به منظور ارائه راهنمایی، ارائه خدمات و امدادرسانی به مسافران اجراء می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح نوروزی؛ راهنمایی مسافرین در ورودی شهر(میدان گاز) در حال انجام است، تصریح‌کرد: همزمان با اجرای راهنمایی مسافرین؛ طرح امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی آستارا آغاز شده و امدادگران باتجربه و متخصص هلال احمر در پایگاه صیادلر آماده خدمات‌رسانی به هموطنان هستند.

آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال احمر آستارا

حیدرزاده از آماده باش یک پایگاه سیار در بازارچه ساحلی به منظور ارائه بهتر خدمات به گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: جمعیت هلال‌احمر در نوروز ۱۴۰۳ با شعار «هم راه تان هستیم» نسبت به ارائه خدمات نوروزی به هموطنان اقدام می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه در ایام تعطیلات نوروزی ۵۰ نفر شامل ۲۰ آقا و ۳۰ خانم با جمعیت هلال احمر این شهرستان همکاری دارند، خاطرنشان‌کرد: ۲ تخته چادر جمعیت هلال احمر در مبادی ورودی شهر در ایام نوروز مستقر شده و چادر راهنمای نوروزی، پاسخگویی به مسافران، نماز و ایستگاه سلامت در آنها دایر است.

کد خبر 1755495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha