پیگیر حقوق و مطالبات مردم، هستیم

عسگریان با بیان اینکه از حق مردم کوتاه نمی آییم و چک سفید امضا به کسی ندادیم، بر حمایت از مدیر خوب، و برخورد با مدیر خاطی تاکید کرد و گفت: راهبرد اصلی شهرستان، اتمام پروژه های بر زمین مانده و اجرای کامل مصوبات دو سفر رئیس جمهور و استاندار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، محمد رضا عسگریان در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان گلپایگان گفت: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مهم ترین برنامه اجرا شده بود که مردم برای انتخابات، سنگ تمام گذاشتند و بزرگترین خصوصیت این انتخابات، برگزاری در امنیت کامل بود و تلاش شد از همه سلیقه ها و اقشار مختلف در آن حضور یابند.


فرماندار شهرستان گلپایگان با تاکید بر اینکه، اجازه تعطیل شدن فعالیت های، عمرانب، خدماتی و صنعتی به بهانه سال برگزاری انتخابات بودن، داده نشد، بیان کرد: تلاش شد موضوعات بر زمین مانده شهر به پایان برسد و برای مثال استخر گلپایگان، پس از فرصت از دست رفته، با همت خیران و تخصیص ۱۰ میلیارد تومان توسط نماینده شهرستان، از نیمه دوم سال، مراحل تعمیرات آن آغاز شد و به دنبال جذب اعتبار از محل های دیگر نیز هستیم و وعده بهره مندی مردم گلپایگان از استخر شهرستان در تابستان، عملیاتی می شود.


وی پروژه پنج راهی شرکت زراعی را مطالبه مردمی برشمرد که اعتبارات لازم  آن و آزادسازی های مورد نیاز با همکاری دستگاه قضایی صورت گرفته است و افزود: مهم ترین راهبرد شهرستان، اتمام کارهای بر زمین مانده و مصوبات دو سفر رئیس جمهوری به استان و مصوبات سفر استاندار به شهرستان گلپایگان است که تلاش می شود به صورت کامل اجرایی شود.

میراث دار مشکلات شهرک الوند و مسکن مهر هستیم
عسگریان، مشکلات شهرک الوند و مسکن مهر میراثی از قبل خواند و ادامه داد: باور اینکه شهرستان با فرهنگ و اصیل گلپایگان یک سالن اجتماعات درست ندارد، واقعا سخت است و الان سرمایه گذار بخش خصوصی در حال ساخت سالن آمفی تئاتر و اجتماعات است و  برای سالن های اجتماعات کتاب خانه آیت الله گلپایگانی و سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تخصیص بودجه حداکثری، در حال رفع نواقص هستیم.


فرماندار گلپایگان با تاکید بر اینکه هدف کار برای مردم است و از حق مردم کوتاه نمی آییم، تصریح کرد: فرمانداری چک سفید امضا به هیچ کس نداده است و برای منافع مردم، در صورت لزوم برخورد صورت می گیرد و اگر مدیری خوب باشد، برای تقویت وی تلاش می شود، از طرفی مدیری که تغییر می کند باید رویه های دولت را قبول داشته باشد.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان در خصوص اجرای عدالت در شهرستان گلپایگان، از تاکید همواره بر عدالت به خصوص در حاشیه های شهر و تلاش شهرداری ها در این خصوص  خبر داد و ادامه داد: نهضت ملی مسکن روند قابل قبولی داشت، اما با وارد شدن مبحثی، این روند کند شد، امکان تغییر تعریف مجدد این سایت ها وجود ندارد و مردم فرصت ساخت را با توجه به تورم از دست ندهند.


عسگریان با تشریح روند صعودی هزینه ها در برآورد پکیج فاضلاب مسکن مهر و نداشتن وظیفه شهرداری در این مورد، گفت: آخرین برآورد هزینه فاضلاب مسکن مهر و مسکن ملی، ۱۲۰ میلیارد تومان است و متولی اجرای آن آب و فاضلاب شهرستان گلپایگان قرار گرفت و زمین مورد نیاز آن، گرفته شد و تحویل اداره آب و فاضلاب شد و تفاهم نامه ای میان اداره های آب و فاضلاب و راه و شهرسازی بسته شد تا اجزای فاضلاب این منطقه وارد مراحل اجرایی شود و مشکل اساسی این مناطق برطرف گردد.


عسگریان در پایان بر برگزاری نشست های خبری توسط همه ادارات شهرستان  و استفاده از ظرفیت های رسانه تاکید کرد.

بر پایی میز خدمت در نمازجمعه های گلپایگان و گلشهر 

در ادامه مهدی سرلک با بیان اینکه فعالیت های اجتماعی فرهنگی توسط خود مردم به خصوص در ایام عزا و شادی اجرا می شود و دستگاه ها تنها بر آن نظارت می کنند، گفت: شعار دولت سیزدهم مردمی بودن و ارتباط مستمر و پیگیر داشتن با مردم است و لذا میز خدمت در طول سال، در نماز جمعه های دو شهر گلپایگان و گلشهر برپاست و بازدید ها و جلسات دیدار مردمی همواره در سطح شهرستان به خصوص در مساجد انجام می شود. /

کد خبر 1755498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha