جنایات صهیونیست ها در تعریف حقوق بین الملل نمی گنجد

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در هیچ تعریف و مفهومی از مفاهیم رایج و متعارف حقوق بین‌الملل نمی‌گنجد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی، عضو فقهای شورای نگهبان سه شنبه شب در جمع روزه داران مسجد جامع شهرستان دارالمصلین خراسان شمالی با اشاره به جنایات وحشیانه غرب اظهارکرد: جنایات و کشتار مردم غزه، بزرگ‌ ترین سند رسوایی رژیم صهیونیستی است و ضرورت دارد برای این نوع از جنایات و نسل‌کشی‌، تعریف و مفهوم جدیدی ابداع کرد.

وی خاطرنشان کرد: افراد صبوری که کشتار و ویرانی و آوارگی و گرسنگی و تشنگی را تحمل می‌کنند، منطق همه آنان آزادسازی اراضی فلسطین و بازگرداندن آن است.

آیت الله حسینی خراسانی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با تمام توحشی که انجام داده، هیچ دستاوردی نداشته و هر اندازه که زمان پیش برود، در جهنمی که وارد آن شده، بدون اینکه نتیجه خاصی داشته باشد؛ بیشتر فرو خواهد رفت. اما مقاومت پیروز شده و این پیروزی ادامه دارد.

 عضو فقهای شورای نگهبان گفت: در دنیای امروز که خودشان قوانین را وضع می‌کنند ولی آنچه که منافع خودشان است اسمش را می‌گذراند قوانین حقوقی بشر؛ امروز مردم دنیا تا حدود زیادی روشن شدند و نمی‌توانند این جنایت را ببینند و دلشان به درد نیاید.

وی با تشکر از حضور گسترده مردم ایران در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال بیان کرد: دشمنان کشور علیرغم اقدامات متعدد در زمینه‌های مختلف به خصوص در حوزه رسانه و جنگ شناختی تلاش می‌کردند امید را در جامعه کمرنگ کرده و مردم را نسبت به حضور در انتخابات منع کنند اما همانند همیشه این نقشه شوم آنها نیز با شکستی عظیم مواجه شد و با حضور حداکثری خود حماسه‌ای جدید را در تاریخ انتخابات کشور به ثبت رساندند.

کد خبر 1755513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha