پخت و توزیع نان صلواتی در محلات کرمانشاه انجام می شود

به مناسب میلاد امام حسن مجتبی(ع) با مشارکت مساجد محلات پخت و توزیع ۵۰۰ هزار قرص نان صلواتی در محلات کرمانشاه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، به مناسب میلاد امام حسن مجتبی(ع) با مشارکت مساجد محلات پخت و توزیع ۵۰۰ هزار قرص نان صلواتی در محلات کرمانشاه  با همکاری مدیران محترم کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود.

براساس این گزارش، هماهنگی با نانوایی محله خود و نظارت بر اجرای صحیح پخت و توزیع نان با حضور نیروی کانون ومسجد برای نظارت بر توزیع الزامی و هماهنگی با نانوایی به صورتی است که پخت نان برای عموم مردم مختل نشود و هزینه مستقیم برای نانوایی پس از انعقاد قرارداد واریز خواهد شد.

همچنین اقدامات لازم برای اجرای طرح ارسال پیام اعلام آمادگی به شماره تماس۰۹۹۳۹۷۵۲۶۷۴ و یا به آیدی زیر@nazr_nan۱ است و  ارسال فرم پرس لاین برای شما و تکمیل اطلاعات، برگزاری جلسه  توجیهی به صورت حضوری، 🟣 توزیع قرارداد کهفقط در صورت انعقاد قرارداد امکان پرداخت مالی به نانوایی فراهم است.

گفتنی است، پویش دست های کریمانه‌مقدمه‌ای برای آغاز اعتکاف مصلحین  (هر مسجد ده نوجوان) در۵۰ مسجد استان با مشارکت اهالی محل وخانواده نوجوانان است.

کد خبر 1755667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha