آیه‌های زندگی برای نوجوانان مسجدی

حیاتیان از اجرای طرح تلاوت آیه های زندگی با حضور نوجوانان کانون شهید ترابی خمین خبر داد.

محمد صالح حیاتیان ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت، از برگزاری طرح تلاوت آیه های زندگی به همت کانون شهید ترابی خمین خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز یک آیه مربوط به آن جزء با حضور اعضای کانون قرائت و توسط شرکت کنندگان حفظ می شود.

وی با اشاره به اینکه این آیه ها تفسیر می شود و شرکت کنندگان با تفسیر آن نیز آشنا می شوند، ادامه داد: در پایان ماه مبارک رمضان به افرادی که این ۳۰ آیه را حفظ کردند به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

برگزاری تلاوت آیه های زندگی با حضور نوجوانان کانون شهید ترابی خمین


 مسئول کانون فرهنگی هنری شهید ترابی، مسجد امام خمینی(ره) خمین، اظهار داشت: این طرح هم برای نوجوانان و هم پیشکسوتان است و خوشبختانه مورد استقبال گسترده قرار گرفته است.

وی همچنین به برنامه های کانون شهید ترابی در ماه بهار قرآن اشاره کرد و گفت: به دلیل تقارن ماه بهار قرآن با بهار طبیعت و ایام فراغت و تعطیلی اعضا برنامه های فرهنگی با محوریت جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

برگزاری تلاوت آیه های زندگی با حضور نوجوانان کانون شهید ترابی خمین

وی برپایی سفره‌های های افطاری با مشارکت و حضور اعضای کانون، برپایی محافل قرآنی و فرهنگی، برگزاری جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم مذهبی و ششب های قدر و ... از برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان است.

برگزاری تلاوت آیه های زندگی با حضور نوجوانان کانون شهید ترابی خمین

کد خبر 1755817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha