کانون فرهنگی هنری معراج میزبان مسابقه قرآنی «جانم حسن(ع)»

چمانی گفت: مسابقه قرآنی با عنوان «جانم حسن(ع)» در سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) به همت کانون فرهنگی هنری معراج شهر ارطه برگزار می شود.

زین الله چمانی- مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم (ص) جوجاده شهر ارطه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان شریف ایران اسلامی به ویژه مردم دیار علویان به فعالیت های قرآنی این کانون اشاره و اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم روز دوشنبه ششم فروردین ماه جاری همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور قاریان ممتاز در مسجد رسول اکرم(ص) برگزار می شود.

وی از اجرای گروه سرود شهید چمانی به یمن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در حاشیه این محفل قرآنی خبر داد.

چمانی با بیان اینکه برنامه های این کانون فرهنگی هنری با همراهی و هم افزایی پایگاه مقاومت شهید زارعی و نجمه، کانون خدمت رضوی شهدا، صندوق خیریه امام حسن (ع)، خانه قرآن فاطمیه، هیات امنا مسجد و حسینیه جوجاده برنامه ریزی و اجرایی می شود، افزود: همچنین روز سه شنبه هفتم فروردین ماه جاری مسابقه قرآنی با عنوان «جانم حسن(ع)» در سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) به همت کانون فرهنگی هنری معراج شهر ارطه برگزار می شود.

وی یادآورشد: گروه های مختلف سنی از ساعت ۸صبح تا ۱۱و ۳۰دقیقه برای کسب رتبه های برتر در رشته های مختلف قرآن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

چمانی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، افزود: این دوره از مسابقات قرآنی در ۲بخش خواهران و برادران برگزار می شود.  

کد خبر 1755857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha