دلجویی از خانواده شهدا کوچکترین خدمت در قبال ایثارگری آنان است

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان گفت: دلجویی از خانواده شهدا کوچکترین خدمت در قبال ایثارگری آنان است و اگر این شهادت ها نبود نظام باقی نمی ماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، سرهنگ حسن صالحی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان به همراه جمعی از مسئولان جمعه شب در دیدار با خانواده شهید "آرش امانی" از سربازان مرزبانی نیروی انتظامی اظهارکرد: خدمتگزاری به خانواده شهدا در قبال ایثار و فداکاری آنان، کوچکترین کار ممکن و یک توفیق الهی بوده و به نوعی عبادت است.

وی افزود: شهدا با ایثار و فداکاری های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادگی کردند و در این راه با نثار خون خود، جام شهادت را سر کشیدند تا پرچم امنیت در کشور پر افتخارمان همیشه در اهتزاز بماند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: فراجا به عنوان یک سازمان ولایی، با قدرت راه شهدا را ادامه می دهد و تا پای جان بر تحقق ارزش های انقلاب مقدس اسلامی ایستاده است.

سرهنگ صالحی به هجمه‌های همه‌جانبه استکبار برای مقابله با نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: خون پاک شهدا تضمین‌کننده اقتدار و امنیت کشور در برابر هجمه‌های جبهه استکبار است، به یقین اعتلای ارزش‌ها و بقای نظام، استقلال، آزادگی، تمامیت ارضی و اقتدار نظام با جانفشانی شهدا محقق شد.

شهید "آرش امانی" از سربازان مرزبانی نیروی انتظامی، ساکن روستای هنامه از توابع بخش مرکزی این شهرستان، سال ۱۳۷۰ در استان سیستان و بلوچستان هنگام ماموریت مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و یکهزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1756615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha