رویداد «رمضان‌گرد»، گردشگری نوروزی در اماکن متبرکه و امامزادگان شهر اصفهان

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری رویداد گردشگری «رمضان‌گرد» با هدف معرفی بقاع متبرکه و امامزادگان شهر اصفهان خبر داد.

علیرضا مساح،  رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان  با اعلام اینکه  رویداد گردشگری «رمضان‌گرد» با هدف معرفی بقاع متبرکه و امامزادگان شهر اصفهان برگزتری می‌شود گفت: «رمضان‌گرد»، رویداد گردشگری اماکن متبرکه و امامزادگان شهر اصفهان است که برای سومین سال متوالی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد گردشگری از تاریخ ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۱ فروردین ادامه دارد، افزود: این رویداد شامل دو مسیر است که در مسیر شماره یک گردشگران از امامزاده اسماعیل، امامزاده جعفر، امامزاده هارون الولایه و مقبره علامه مجلسی دیدن می‌کنند و در مسیر شماره دو بازدید از امامزاده اسحاق، امامزاده شاهزید، امامزاده احمد و مقبره علامه مجلسی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: این رویداد همراه با سخنرانی، برپایی نماز جماعت و صرف افطار است و علاقه مندان می‌توانند با ثبت نام از طریق تماس با شماره ۰۹۳۰۷۵۶۳۲۱۵ برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام به صورت گروهی انجام می‌شود و شرکت کنندگان با اعزام اتوبوس در مقاصد مورد نظر حاضر می‌شوند و در طی برنامه نیز اطلاعاتی در خصوص این اماکن متبرکه توسط راهنمایان گردشگری ارائه می‌شود.

مساح اظهار کرد: در جریان این رویداد، مباحث تربیتی و خانوادگی با حضور کارشناس مسایل مذهبی و دینی مطرح می‌شود و برنامه با برپایی نماز جماعت و صرف افطار به پایان می‌رسد.

کد خبر 1756630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha