سفره اطعام مهدوی به وسعت نصف‌جهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: سفره اطعام مهدوی با هدف حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی در سراسر این استان گسترده می‌شود.

«کریم زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برنامه حمایت از خانواده های نیازمند اظهار داشت: طرح اطعام مهدوی و اکرام همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، شب های قدر قوت بیشتری پیدا کرده و در طول ماه مبارک رمضان اجرایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: این سفره در سراسر استان با کمک خیرین برپا شده و غذای گرم پخته و در بین نیازمندان توزیع و یا در قالب بسته های معیشتی خواهد بود.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم پخته و توزیع شده که مساجد و مراکز نیکوکاری محور این حرکت انسان دوستانه هستند.

زارع با اشاره به توزیع بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند، تصریح کرد: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی نیز توسط مراکز نیکوکاری آماده و توزیع شده ولی این جریان خدمت رسانی تا پایان ماه مهمانی پروردگار ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مشارکت خیرین اساس توسعه و افزایش میزان حمایت ها خواهد بود و اینگونه گره گشای بخشی از نیاز خانواده های آسیب پذیر خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان یادآورشد: برای تهیه این بسته های حمایتی و غذاهای نذری ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که عمده آن توسط خیرین تامین شده است.

وی با اشاره به جذب حامی برای کودکان یتیم و همچنین فرزندان بد سرپرست و یا سرپرست بیمار اشاره کرد و گفت: این طرح در مساجد همزمان با ایام شب های قدر و روز قدس اجرا خواهد شد.

زارع با بیان اینکه به چهار هزار حامی برای این کودکان نیاز داریم، خاطرنشان کرد: برخی از این کودکان و نوجوانان چند حامی دارند چرا که مبلغ حمایت یک حامی پاسخگو نیست.

کد خبر 1756728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha