اعتکاف رمضانیه ویژه برادارن در مسجد ساعت اراک برگزار می شود

حجت الاسلام پیرایش از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه ویژه برادران در مسجد ساعت اراک خبر داد.

حجت الاسلام سعید پیرایش، ضمن گرامیداشت ایام شب های قدر و تسلیت شهادت مولای متقیان، حضرت علی بن ابیطالب(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک،گفت: مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه به همت کانون فرهنگی هنری شباب الشمس برگزار می‌شود.


حجت الاسلام پیرایش افزود: این همایش ۱۶ الی ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مسجد ساعت اراک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مراسم معنوی می توانند با شماره ۰۹۱۸۳۴۹۳۹۱۱ تماس حاصل فرمایید، بیان کرد: هزینه ثبت نام به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان است.

پیرایش همچنین از شرکت در پویش اطعام نذری امیرالمومنین (علیه السلام) برای مردم مظلوم غزه خبر داد و ادامه داد: خیرین می توانند نذورات خود را به 5029081068236658 به نام هیأت صاحب العصر (عج) واریز کنند.

اجرای طرح توفیق خادمی در شب های رمضان 


مسئول کانون فرهنگی هنری شباب الشمس از اجرای طرح نشان خادمی بچه‌های مسجد خبر داد و گفت: در آستانه احیای شب های با عظمت قدر و مراسمات عزاداری شهادت امیرالمومنین (علیه السلام) در نظر داریم به منظور هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسمات از بین نوجوانان و جوانان عزیز اقدام به جذب خادم افتخاری نماییم.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان می توانند جهت شرکت در این طرح در شب های قدر از ساعت ۲۰ در مسجد ساعت حضور یابند، گفت: جوانان و نوجوانان علاقمند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۸۳۴۹۳۹۱۱ تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 1756736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha