روز جمهوری اسلامی ایران در آستارا گرامی‌داشته شد

مراسم گرامی‌داشت ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی، در شهرستان آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مراسم گرامی‌داشت ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

روز جمهوری اسلامی ایران در آستارا گرامی‌داشته شد

حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی در این آیین، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نعمت نه تنها برای مردم ایران و مسلمانان؛ بلکه نعمتی برای برای مستضعفین و آزادیخواهان عالم است و باید قدر این نعمت را بدانیم.

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه جمهوری اسلامی ایران حرم است و هر کسی وارد این حریم فکری و عقیدتی شد در امنیت قرار دارد، افزود: با جان و دل از نظام جمهوری اسلامی حمایت و آن را حفظ کنیم.

وی تصریح‌کرد: جمهوری اسلامی تنها حکومت و نظامی است که در دنیا ندای مظلومان و مستضعفان جهان را بلند کرده و زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت آماده می‌کند.

روز جمهوری اسلامی ایران در آستارا گرامی‌داشته شد

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه یوم‌الله ۱۲ فروردین یکی از روزهای خاطره‌انگیز و مهم در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در این روز بزرگ، مردم انقلابی ایران به ندای پیشوای دینی و مقتدای خود لبیک گفته و اتحاد و همدلی و اسلام‌خواهی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

امام جمعه بندر آستارا ادامه داد: مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در ۱۲ فروردین ضمن تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، به ۲۵۰۰ سال استبداد ننگین رژیم ستم‌شاهی و همچنین دخالت‌ها و منفعت‌طلبی‌های بیگانگان خاتمه دادند و برای همیشه دستان ناپاک استکبار جهانی را از میهن اسلامی قطع کردند.

روز جمهوری اسلامی ایران در آستارا گرامی‌داشته شد

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اهتزار پرچم مقدس کشورمان در مراسم گرامی‌داشت روز جمهوری اسلامی در آستارا، خاطرنشان‌کرد: اهتزاز این پرچم نشانه سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است، در مراسم گرامی‌داشت روز جمهوری اسلامی ایران، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهتزار درآمد و حاضرین با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه، یاد شهیدان خوشنام آرمیده در مزار شهدا را گرامی‌داشتند.

کد خبر 1756795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha