اختصاص اعتبار به حوزه هنر تئاتر

حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به این که هنرمند واقعی هنر را برای هنر می خواهد، خاطرنشان کرد: اعتباری در قرار گاه شهید آوینی برای حوزه تئاتر در نظر گرفته شده که تنها صرف همین حوزه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست برنامه ریزی انجمن نمایش جنوب کرمان در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.


 حجت الاسلام سید احمد حسینی در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت مولای متقیان امیرالمومنین، حضرت علی(ع)، گفت: مولای متقیان امام علی (ع) مولود کعبه مظهر عدالت، آزاد مردی و حماسه آفرینی می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: باید از فرصت ایام شهادت امام علی (ع) برای آشنایی بیشتر با سبک زندگی و سیره آن حضرت تلاش کنیم و امیدوارم مورد شفاعت حضرت قرار گیریم.

وی با بیان اینکه ما به دنبال تربیت هنرمند متعهد هستیم، تصریح کرد: باید هنرمندان را مورد حمایت قرار داده و برای مهارت آموزی و مهارت افزایی آنها تلاش کنیم تا تولیدات هنری آنها مبتنی بر هنر متعهد باشد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه تعهد و تخصص بسیار مهم است، تصریح کرد: این مهم تعیین کننده تئاتر جنوب کرمان می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: در حوزه هنر باید به سمت تعالی حرکت کنیم و در این راه باید از ظرفیت هنرمندان دلسوز و پای کار استفاده کرد.

وی با اشاره به این که هنرمند واقعی هنر را برای هنر می خواهد، خاطرنشان کرد: اعتباری در قرار گاه شهید آوینی برای حوزه تئاتر در نظر گرفته شده که تنها صرف همین حوزه می شود.
 
حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: انجمن تئاتر یک امانت است که باید به دست هنرمندی متعهد و متخصص سپرده شود تا در راستای تحقق اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حرکت کند.

کد خبر 1757039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha