بیانیه سازمان جهانی امداد اسلامی در واکنش به قتل امدادگران در غزه

سازمان جهانی امداد اسلامی بیانیه ای را در واکنش به حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به نیروهای امدادی در نوار غزه منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « islamic-relief»، سازمان جهانی امداد اسلامی بیانیه ای را در واکنش به حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به نیروهای امدادی در نوار غزه منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: از یک حمله مرگبار دیگر به نیروهایی که بشردوستانه سعی در جلوگیری از قحطی ساخته دست بشر دارند، خشمگین و نگران هستیم.

این بیانیه افزود: همه فکر ما اکنون نیروهای وابسته به آشپرخانه مرکزی جهانی هستد که در حین غذا رساندن به فلسطینی‌هایی که با گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند، کشته شدند.

سازمان جهانی امداد اسلامی در این بیانیه نوشت: شش ماه بمباران رژیم صهیونیستی، غزه را به خطرناک ترین مکان برای ارسال کمک در جهان تبدیل کرده است.

بر اساس این بیانیه بیش از ۲۰۰ امدادگر که عمدتا فلسطینی بودند در شش ماه گذشته جان خود را در نوار غزه از دست داده اند که مرگبارترین بحران برای نیروهای امداد بشردوستانه است.

در بیانیه سازمان جهانی امداد اسلامی آمده است که کودکان از گرسنگی می میرند، زیرا اسرائیل از ورود کمک های کافی از طریق زمین جلوگیری می کند، و اکنون نیروهای امدادی در حالی که تلاش می کنند مواد غذایی نجات دهنده ای که از طریق دریا به غزه وارد شده است را تحویل دهند، کشته می شوند.

این بیانیه تاکید کرد که تنها یک آتش بس فوری و پایان محاصره اسرائیل می تواند از قحطی و تلفات گسترده انسان ها جلوگیری کند.

کد خبر 1757176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha