بزرگ‌ترین رویداد قرآنی و افطاری در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی همزمان در مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی استان همزمان با سراسر کشور در روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد جمالی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور شکوفاسازی استعدادهای قرآنی و تشویق دانش آموزان و فرهنگیان برای گسترش فرهنگ تلاوت و قرائت قرآن کریم سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش بزرگترین رویداد قرآنی و افطاری همزمان را در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی سراسر کشور تحت عنوان طرح مسطورا ((زندگی با آیه‌ها )) برگزار می‌نماید.

وی هدف از برگزاری این طرح را شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدارس، ارتقا دانش قرآنی و انس هرچه بیشتر دانش آموزان به قرآن و ایجاد فضای قرآنی در سطح این مدارس  عنوان کرد.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه بویراحمد افزود: این رویداد مهم در روز نوزدهم فروردین همزمان با سراسر کشور در کلیه مدارس غیردولتی و هیئت امنایی استان یک ساعت و نیم قبل از افطار در نمازخانه‌های مدارس، مساجد و حسینیه‌های نزدیک به مدارس برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کلیه مدارس غیردولتی و هیئت امنایی کهگیلویه وبویراحمد این رویداد بزرگ قرآنی را با دعوت از قاریان و حافظان قرآن و افطاری همزمان را با مشارکت موسسین، اولیا و خیرین انجام  خواهند داد.

کد خبر 1757259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha