۲۶ ابر مسئله تربیتی نوجوانان در کشور احصا شد

حجت الاسلام موذنی گفت: ۲۶ ابر مسئله تربیتی در حوزه نوجوانان در کشور احصا شده که برای هر کدام میزهای تخصصی در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن موذنی_ نماینده ستاد تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی (۱۵ فروردین) در جلسه هم اندیشی با فعالان شاخص تربیتی حوزه نوجوانان و دانش آموزی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک سال و نیم گذشته اتفاقات قابل ملموسی در حال رخ دادن است و هم اکنون چهار ستاد داریم که یکی از ستادها، ستاد تعلیم و تربیت است.


وی با بیان اینکه اولین کاری که انجام شد جمع آوری مسائل تعلیم و تربیت بود، افزود: در این ستاد به ۲۶ ابر مسئله تربیتی رسیدیم که برای هر کدام میزهای تخصصی در حال شکل گیری است.

به گفته موذنی نگاه مقام معظم رهبری به شورای عالی انقلاب فرهنگی و مقوله تعلیم و تربیت است، رهبری بر تربیت قرارگاهی تاکید دارند و بهترین جا برای این کار شورای عالی انقلاب فرهنگی است و امیدواریم که به صورت کارگاهی این مهم شکل بگیرد. 

وی گفت: قصد داریم با مومنانه ترین شکل پای کار تعلیم و تربیت باشیم و فعالان فرهنگی حلقه میانی تعلیم و تربیت هستند و این اتفاق باید منجر به توسعه اجتماعی شود. 

نماینده ستاد تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی تصریح کرد: وفاق و همدلی بین دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گرفته است و موضوع تربیت باید دارای صاحب باشد.

کد خبر 1757272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha